Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:35:17 GMT

تقدیر از ۴۷ معلم منتخب در همدان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۹۴۲

تقدیر از ۴۷ معلم منتخب در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار کرد: کرامت معلم به عنوان مرجع علمی و اخلاقی در جامعه از اولویت‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید شاهد همت و تلاش معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم گفت: در این مدت فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان جهادگران آموزشی، جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال عمدتا به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و گفت: پخش پیام تلویزیونی مقام معظم رهبری به مناسبت روز و هفته معلم، دیدار ویدئوکنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رئیس‌‌جمهور و ارتباط و گفتگوی مسوولان آموزش و پرورش استان و نمایندگان معلمان با وزیر آموزش ‌و پرورش به‌ صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه‌های این هفته است.

پورداود به معرفی معلمان منتخب استانی و کشوری در این هفته اشاره کرد و افزود: تقدیر از جانبازان و رزمندگان فرهنگی و تقدیر از ۴۷ نفر از معلمان منتخب استانی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه تماس تلفنی با تعدادی از خانواده‌های شهدای فرهنگی، جانبازان فرهنگی و معلمان دوره ابتدایی خود را در این روز خواهم داشت و از آنها قدردانی خواهم کرد گفت: ارسال پیامک تبریک همزمان با آغاز هفته معلم برای معلمان و  پیشکسوتان فرهنگی استان، فعالیت ستادهای تکریم معلم در تمامی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق ، اجرای برنامه‌های متنوع، تبلیغات محیطی و چاپ و نصب پلاکارد و بنرهای ویژه هفته بزرگداشت مقام معلم در این هفته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات در سطح استان در تکریم و بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: تنظیم دستورالعمل انتخاب معلم نمونه استانی به شکل کاملا بومی و بر اساس اصل تمرکززدایی و واگذاری مسوولیت‌ها به ستاد شهرستان‌ها، نواحی و مناطق مورد توجه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه نمادین سپاس معلم در مدرسه تلویزیونی ایران و پخش زنده از شبکه آموزش گفت: انعکاس پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، صدور پیام تبریک مدیران برای معلمان و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، شهدای فرهنگی، جانبازان و ایثارگران به صورت مجازی را خواهیم داشت.

پورداود با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد در راستای تکریم و بزرگداشت هفته مقام معلم نهایت بهره را خواهیم برد افزود: گفتگو با مدیران مدارس از طریق شبکه شاد و برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای پوشش و انعکاس برنامه‌های هفته معلم از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان بزرگداشت مقام معلم تقدیر از معلمان برنامه ها هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، در جمع خبرنگاران در راستای هفته معلم اظهار کرد: برگزاری در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری، اعمال نظر و رای دانش آموزان و اولیا، وجه تمایز این برنامه نسبت به سال گذشته و برگزاری در دو حوزه معلمان و عوامل کیفیت بخشی در هفته معلم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فرهنگی کردستانی در برنامه شناسایی معلمان نمونه، راه یابی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی به مرحله منطقه ای، راه یابی ۵۱ معلم استانی شامل ۱۹ نفر در دوره ابتدایی، ۱۶ نفر متوسطه دوره اول و نفر متوسطه دوره دوم و ۴ نفر در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافتند.

ناظمی جلال ادامه داد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه یافتند و از این میان آرمان حسنی معلم زیویه در مقطع ابتدایی به عنوان یکی از ۲۰ معلم نمونه کشور انتخاب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به اهم به برنامه های آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبری، زنگ سپاس معلم همزمان بر سراسر کشور، دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه، تقدیر سراسری دانش آموز و اولیا آنان از معلمان، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبار روبی مزار شهدا، همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش کردستان در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری برنامه نمادین روز معلم در شهرستان ها و معلمان نمونه استان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شدا و سیما مرکز کردستان حضور می یابند.

ناظمی جلال به جایگاه معلم پرداخت و افزود: معلم با توجه به مسئولیتی که دارد باید با کمال و درایت این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد. معلم قطعا ماندگار ترین واژه است که استوار ترین مربی برای انسان ها است.


وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال عمر باعزت انقلاب اساسی معلمین عزیز به درستی نقش آفرینی کردند و موفقیت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.


وی به روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به نام نور مطهر تجدید پیمان با امام و شهدا، روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت به نام فرزانه زمان تقدیر از معلمان پیشکسوت، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به نام ایثار به توان تو بزرگداشت معلمان فقد و شهید در مراسم نماز، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت پا جای انبیا تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی برتر، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به نام پاک جوهران تقدیر از معلمان جهادگر و ورزشگار و ۱۸ اردیبهشت آینده در دستان تو تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901386

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود