Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قم گفت: هرگونه تجمع بعد از افطار چه مذهبی و غیرمذهبی خط قرمز ما است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قمبهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و شرایط کرونایی استان اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از آخرین وضعیت استان‌ها ارائه شد و در این گزارش رتبه استان درزمینهٔ تعداد بسترهای بیمارستانی در رتبه 23 کشور قرارگرفته است هرچند این رتبه در مقایسه با دیگر استان‌ها مطلوب است اما هنوز در وضعیت خطرناک و قرمز قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی هم باخبر شدیم و مشخص شد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی ادارات در مقایسه با هفته‌های گذشته بهتر شده  و قرار شد دستگاه‌های اجرایی حداقل 3 خدمت را به‌طور غیرحضوری به مردم ارائه کنند مردم هم همکاری خوبی دارند ولی یک سری تجمعات بعد از افطار در کنار رودخانه شکل می‌گیرد که با توجه به شرایط استان این تجمعات چه مذهبی و چه غیرمذهبی خط قرمز ما است.

بافت فرسوده و تاریخی قم، مانعی جدی در تحقق پروژه‌های مدیریت شهری استطرح محله محوری به‌منظور شناسایی نیازمندان در قم اجرا می‌شودسامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم فعال شد

به گفته وی؛ کمیته‌ای برای نظارت و اطلاع‌رسانی در این زمینه شکل‌گرفته و در آینده در این زمینه برای مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد با توجه به این‌که شرایط استان هنوز قرمز است برای رسیدن به شرایط مطلوب‌تر باید همکاری مردم ادامه یابد.

 برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز و زمان محدودتر 

استاندار قم با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان بیان کرد: مراسم شب‌های احیا و قدر در فضای باز و با حداقل 2 ساعت برگزار می‌شود، هم‌چنین نماز عید فطر هم با حداقل جمعیت باید برگزار شود ما شرایط خطرناکی داشتیم و با مدیریت و اعمال محدودیت و همراهی مردم امید است در طی هفته‌های آینده وضعیت ما مطلوب‌تر شود.

سرمست افزود: بعد از افطار در کنار رودخانه با تجمعات بسیاری روبرو هستیم که باید کنترل و نظارت جدی بر این امر صورت گیرد برای این امر کمیته‌هایی تشکیل‌شده که اطلاع‌رسانی در این زمینه بر عهده این کمیته است.

 رصد هتل‌ها و واحدهای اقامتی درزمینهٔ حضور اتباع هندی و پاکستانی در قم 

استاندار قم به حضور اتباع هندی و شیوه ویروس خطرناک هندی اشاره و گفت: با توجه به ورود ویروس خطرناک دیگری به نام ویروس هندی باید مرزهای شرقی کنترل شود و هتل‌ها و مراکز اقامتی استان هم به‌طور مرتب رصد و نظارت می‌شود تا اگر تبعه و یا مسافر هندی در قم حضور داشت رسیدگی لازم صورت گیرد و تست گرفته شود.

انتهای پیام/ 454/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان

 مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در رویداد «شروع» نیاز‌های فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیات علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

نوید رضایی ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تامین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

رضایی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»