Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: راهبرد انتخاباتی جبهه پایداری ایجاد امید و نشاط انتخاباتی و هدایت جامعه به سمت انتخاب اصلح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کریم کریمی‌تبار در نشست اعضای کمیته‌های جبهه پایداری خوزستان اظهار داشت: راهبرد اصلی جبهه پایداری در استان ایجاد امید و شور بین مردم برای انتخاباتی حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جریان انقلابی که مولود انقلاب اسلامی است حول محور عقلانیت؛ عدالت و معنویت در استان فعالیت داشته و پیشانی فعالیت این جبهه تقویت آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و احیاء ارزشهای انقلاب و امام است.

دوران اردوکشی سلبریتی‌ها در انتخابات به پایان رسیده‌ استراه حل مشکلات کشور انتخاب مدیران لایق و انقلابی در انتخابات پیش رو است"فریدون عباسی" کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شدمنشور انتخاباتی صدا و سیما به روایت علی عسگری/ فرصت تبلیغات نامزدها بیشتر می‌شود

در انتخابات باید شاخص گفتمان اصلح را ترویج کنیم

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: در جریان انتخابات باید بتوانیم شاخص‌های گفتمان اصلح را در جامعه بیان و ترویج دهیم و با ارائه مشورت لازم مردم و افکار را به سمت انتخاب اصلح سوق دهیم.

وی اظهار داشت: ارائه شاخص های نامزد اصلح، کارآمد و انقلابی کارویژه این جبهه است تا با ارائه مشورت لازم جامعه را به سمت انتخاب اصلح کانال کشی و هدایت کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های جبهه پایداری علاوه بر اتصال و ارتزاق از چشمه معنویت حوزه و روحانیت؛ عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت است. آمادگی داریم براساس مبانی امام وانقلاب با جریان‌های سیاسی وحدت کنیم.

اهداف جبهه پایداری بلند مدت و تمدنی است

کریمی تبار بیان داشت: باید میدان را برای نیروهای جوان و انقلابی در گام دوم انقلاب باز کرد و این راهبردی است که رهبری انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی طراحی کردند و برای همین این جبهه دنبال استفاده از نیروهای خوش فکر و انقلابی است.

وی افزود: انتخابات 1400 یکی از اهداف پیش روی این جبهه است و با تدوین و ایجاد کمیته های آموزشی و تربیتی دنبال برنامه‌های بلندمدت برای تربیت مدیران در طراز انقلاب هستیم.

شرایط فعلی خوزستان محصول مدیریت غیرانقلابی است

این فعال سیاسی تصریح کرد: باید بتوانیم با اتکال به خدا و تبعیت محض از رهبری انقلاب بر مشکلاتی که محصول نگاه به غرب و وادادگی دولت فعلی است، فائق آییم.اکنون خوزستان با داشتن سرمایه های عظیم در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارد.

وی گفت: این شرایط خوزستان و فسادهای مالی در نیشکر هفت تپه و..محصول مدیریت غلط و غیرانقلابی است که به استان تحمیل شده است.

‌انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند