Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج سلیمانی  چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۱۴ مورد از این پرونده ها با موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط زیست علیه صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، شهرداری ها، مراکز درمانی، واحدهای بازیافت و ... بود که در مراجع قضایی مطرح و در این خصوص برای تعدادی از این پرونده ها رأی صادر شد و مابقی در حال رسیدگی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ماهشهر افزود: همچنین ۲۵ مورد تخلف در حوزه شکار و صید غیرمجاز و با موضوع شکار غیرمجاز به مراجع قضایی گزارش شده است. 

سلیمانی تعداد اخطاریه های صادر شده برای واحدها و صنایع آلاینده محیط زیست در بندر ماهشهر را ۲۰۲ مورد عنوان کرد و بیان کرد: در صورت استمرار آلایندگی و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی، این واحد ها به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز این اداره به صورت شبانه روزی نسبت به نظارت، کنترل و پایش صنایع و واحدهای مستقر در شهرستان ادامه خواهد داد و با هرگونه تخلف زیست محیطی و تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها بندر ماهشهر واحدهای آلاینده تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر ماهشهر واحدهای آلاینده تخریب محیط زیست بندر ماهشهر واحدهای آلاینده تخریب محیط زیست اخبار کنکور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد