Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:51:55 GMT

ساعت کاری جدید مراکز معاینه فنی شهر تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۲۲۹

ساعت کاری جدید مراکز معاینه فنی شهر تهران اعلام شد

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران، محمدرضا گویا درباره وضعیت مراجعه خودروها به مراکز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۷ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند.

وی اضافه کرد: تعدادی از مراکز مانند بیهقی و سراج از سایر مراکز شلوغ‌تر است و مراجعان به این مراکز جهت ارائه خدمات باید زمان بیشتری را صرف کنند اما مراکز واقع در بخش جنوب تهران مانند چمران، الغدیر، شقایق خلوت و فاقد صف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا از شهروندان درخواست کرد تا جهت مدیریت زمان از طریق نوبت دهی اینترنتی که در سامانه تهران من my.tehran.ir قابل دسترس است با تعیین وقت قبلی به این مراکز مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت تمایل به پذیرش حضوری، از طریق سامانه مدت انتظار در سایت ستاد معاینه فنی، خلوت ترین مرکز را انتخاب کنند.

گویا اضافه کرد: سامانه مدت انتظار شامل اطلاعات کاملی از جانمایی مراکز در نقشه، ساعت کاری و مدت انتظار در مراکز است، علاوه بر این رنگ‌های مختلف نشانگر هر مرکز در این سامانه گویای مدت انتظار آن مرکز است.

وی ادامه داد: رنگ سبز به معنای انتظار در کمتر از یک ساعت، رنگ زرد انتظار از یک تا سه ساعت و رنگ قرمز نشانگر انتظار بالای سه ساعت است.

مدیر روابط عمومی ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران درباره خودروهای مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۰ افزود: امسال خودروهای تولید داخل ۱۳۹۵ و ماقبل و خودروهای وارداتی ۲۰۱۶ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند و باید این خودروها از ابتدای سال نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، باتوجه به تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی، شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی inspection.tehran.ir و یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران مطلع شوند.

شهر تهران از ظرفیت۵۶ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و هشت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران مرکز معاینه فنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران مرکز معاینه فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران مرکز معاینه فنی اخبار کنکور مراکز معاینه فنی شهر تهران مدت انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد