Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:55:47 GMT

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قزوین

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۲۳۰

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، زین العابدین اصلی بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان قزوین عنوان کرد: در پاسخ به ندای رهبری و راستای سلسله رزمایش های کمک مومنانه و با توجه تشدید همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل و همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان قزوین آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : این رزمایش ذیل طرح قرارگاه شهید سلیمانی  است که  ۱۸۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین شهرستان و به همت  بسیجیان تهیه شده که  شامل اقلام خوراکی و مواد ضد عفونی کننده  به ارزش سه میلیون ریال است.

اصلی بیگی در ادامه گفت : این بسته های معیشتی بین نیازمندان شناسی شده از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره ) و آسیب دیدگان از کرونا که توسط تیم های مراقبتی طرح شهید سلیمانی شناسی شده توزیع می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح امید آفرینی و ایجاد حس نو دوستی در بین اقشار مختلف جامعه است، که این احساس نه تنها برای خیرین و قشر آسیب دیده بلکه برای مردمی که شاهد و ناظر این طرح هستند رقم خواهد خورد.

وی افزود: تأمین بخشی از نیازمندی‌های مردم در بخش معیشتی و بهداشتی از اهداف دیگر توزیع بسته‌های حمایتی در بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد