Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومینوی نقل و انتقالات مربیان در بوندسلیگا ادامه دارد. 

تغییر و تحولات زیادی روی نیمکت تیم های بوندسلیگایی ایجاد شده است. مارکو روزه از مونشن گلادباخ به دورتموند پیوسته است، آدی هوتر از آینتراخت فرانکفورت جانشین روزه شد و یولیان ناگلزمن نیز از لایپزیش راهی بایرن مونیخ شد. این یعنی نیمکت دو تیم آینتراخت فرانکفورت و لایپزیش برای فصل آینده خالی است و برای پر شدن آن ها ممکن است دومینوی نقل و انتقالاتی سرمربیان در بوندسلیگا ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بیلد، اولیور گلاسنر، سرمربی 46 ساله وولفسبورگ که موفق ظاهر شده و در آستانه رساندن این تیم به لیگ قهرمانان اروپاست، ممکن است به زودی از این تیم جدا شود چرا که او با یورگ اشماتکه، مدیر ورزشی این تیم رابطه خوبی ندارد. در قرارداد گلاسنر با وولفسبورگ، بند فسخی کم تر از 5 میلیون یورو وجود دارد که تا آخر آوریل (3 روز دیگر) قابل فعال سازی است. با توجه به خالی بودن نیمکت تیم های لایپزیش، آینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن، گلاسنر برای جدایی از وولفسبورگ مصمم شده است. با احتمال بالای جدایی گلاسنر، وولفسبورگ با مارک فن بومل، سرمربی 44 ساله سابق آیندهوون در تماس است. اولین تماس ها میان وولفسبورگ و فن بومل، پاییز گذشته و زمانی که رابطه بد گلاسنر و اشماتکه لو رفت، برقرار شد و کاپیتان سابق بایرن مونیخ را ممکن است به زودی روی نیمکت وولفسبورگ ببینیم.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید

هنگام خرید بهتر است چرخی را تهیه کنید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد و به لحاظ فناوری حرفی برای گفتن داشته باشد اما کدام شرکت چرخ خیاطی خانگی بهتری تولید می کند؟

محبوب ترین چرخ خیاطی های خانگی

با توجه به فروش خوب محصولاتی چون چرخ های خانگی برند کاچیران، ژانومه، جگوار، سینگر، مامی لوک و برادر می توان این محصولات را در بین محبوب ترین ها دسته بندی کرد. چرخ خیاطی خانگی اگرچه قدرت چرخ صنعتی را ندارد. اما، می تواند برای پیشبرد دوخت و دوز در تعداد کمتر به خیاطان کمک کند. مجموعه این چرخ های خانگی که از برندهای مختلف معرفی شده است، نیاز خیاطان را در خانه برطرف می کند و در حد چرخ صنعتی با کیفیت و با دوام است که توانسته رضایت خریداران را به خود جلب کند.

کاچیران

کاچیران برندی ایرانی و با سابقه است که چرخ های متنوع با کاربردهای متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. طبق اطلاعات تولیدی محصولات کاچیران، باید گفت که چرخ خیاطی کاچیران دوخت پارچه های مختلف مانند استرچ را نیز پشتیبانی می کند و مجهز به الگوهای خیاطی متنوعی است.

تمام محصولات کاچیران سبک بوده و معمولا از جنس آلومینیوم یا فایبر گلاس تهیه می‌شود که در محصولات مختلف جنس آن متفاوت است. این چرخ به دلیل قابلیت هایی که دارد محبوب شده است و این قابلیت ها شامل دور موتور بالا و تنوع در مدل های دوخت متنوع در تعداد بالا است. این چرخ ها مجهز به سیستم فشار پایه برای تنظیم ضخامت پارچه های مختلف بوده و دارای قابلیت دوخت معکوس جادکمه است که با پدال برقی کار می کند.

سینگر

با کمی جستجو در خانه مادربزرگتان حتما برند سینگر را در لابلای وسایل قدیمی آن ها پیدا خواهید کرد که نشانی از قدمت این برند در ایران است. قدمت و ماندگاری این محصول نشانی از محبوبیت و رضایت مشتری است که باعث شده تهیه چرخ خیاطی سینگر به عنوان یکی از چرخ های محبوب در کشور تبدیل شود. مدل های جدید این چرخ خیاطی خانگی برای انجام کارهای هنری و گلدوزی بسیار مناسب است و می توانید موقعیت سوزن را همانطور که علاقه دارید متناسب با طول و عرض پارچه تغییر دهید.

ژانومه

برند ژاپنی ژانومه یکی دیگر از برندهای نام آشنا و با سابقه در ایران است که هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ زیبایی در بازار ایران حرفی برای گفتن دارد. چرخ خیاطی ژانومه یکی از بهترین برندهای چرخ خانگی است که قطعات داخلی آن بسیار محکم و مقاوم است و دوام بسیار بالایی دارد.

یکی از مزیت های چرخ های ژانومه این است که صدای بسیار کمی تولید می کند و فضای کاری و ذهنی را آرام نگه می دارد. از مزایای چرخ خیاطی ژانومه می توان گفت که توانایی دوخت پارچه های ضخیم، پارچه های نازک را داشته و بر اساس بروشور ارائه شده توسط خود شرکت ژانومه توانایی پس دوزی، تکه دوزی، دکمه و جادکمه، زیپ، زیگزاگ، ساده دوزی و گلدوزی را دارد.

جگوار

چرخ خیاطی خانگی جگوار که برندی ویتنامی است و تحت لیسانس ژاپن تولید می شود، یکی دیگر از چرخ های خانگی است که به بازار معرفی شده است و با توجه به فروش بالا می توان میزان محبوبیت این محصول را تخمین زد. چرخ خیاطی خانگی جگوار خیلی نرم کار می کند که طبق نظر کاربران نرم بودن این محصول سرعت دوخت را بالا می برد. چرخ های جگوار سر و صدای بسیار کمی داشته و می تواند مدل های دوخت بسیار متنوعی همچون راسته دوزی، زیگزاگ دوزی، جادکمه دوزی و سردوز را پشتیبانی کند.

مامی لوک

مامی لوک یکی دیگر از برندهای بسیار خاص در تولید چرخ خیاطی بوده که محصولی از کشور ژاپن است. مامی لوک علاوه بر چرخ خانگی، چرخ های سردوز و صنعتی نیز تولید می کند. از امکانات چرخ مامی لوک می توان به ظریف دوزی این محصول اشاره کرد که کمک می کند بتوانید حتی پارچه های ظریف که با سایر چرخ ها نمی توان دوخت را بدوزید. چرخ های مامی لوک مجهز به بیش از 30 مدل دوخت بوده و با پدال برقی کار می کند.

برادر

یکی دیگر از محبوب ترین چرخ های بازار چرخ خیاطی برادر است که با یک دکمه می توانید سرعت دوخت این چرخ را تنظیم کنید. چرخ خیاطی برادر مدل دوخت های تزیینی مختلفی دارد و به آسانی می توانید ماسوره را عوض کنید و به خیاطی کردن ادامه دهید. در صورتی که خطایی در دستگاه رخ دهد با اعلام آن به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر خطا را برطرف کنید. چرخ خیاطی برادر گزینه مناسبی برای دوخت آستین و سرآستین است؛ چرا که مجهز به بازوی آزاد است که درست مثل بازو در قسمت جلویی چرخ خیاطی قرار می گیرد.

کد خبر 848910

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی