Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: طرح ایران همدل با نام اطعام مهدوی با همکاری سپاه و گروه های جهادی در استان در حال انجام است.

«قنبر موسی‌نژاد» اظهار کرد: در مرحله نخست و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه پخت شده است که ۲۵ هزار پرس آن توسط کمیته امداد بین مددجویان تحت پوشش این نهاد و پنج هزار پرس دیگر توسط گروه های جهادی بین سایر نیازمندان از پیش تعیین شده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پخت و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در دستور کار است، گفـ: در شب های لیالی قدر نیز پخت و توزیع توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری سپاه استان ادامه خواهد داشت و همچنین تامین و توزیع ۳۲ هزار بسته معیشتی بین ۳۲ هزار خانوار در دستور کار است که به تدریج میان آنها توزیع خواهد شد.

 سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) نیز از توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ۱۰ هزار کیسه آرد بین عشایر خبر داد و تصریح کرد: قراداد تامین آرد مورد نظر با کارخانه های تولید آرد منعقد شده است.

شاکرمی با بیان اینکه گروه‌های جهادی محوریت اصلی اجرای این برنامه‌ها هستند و جوامع هدف هم از طریق کمیته امداد شناسایی شده است، تصریح کرد: سپاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم و دستگاه های مختلف است و برای سال جاری نیز طرح های متنوعی در زمینه اشتغالزایی، محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان و حمایت از ایتام و محسنین را با همکاری بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام کمیته امداد هزار پرس غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه