Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:33:00 GMT

حمله به الشرطه با سه مهاجم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۵۱۵

حمله به الشرطه با سه مهاجم

شیخ دیاباته با وجود مصدومیت برای دقایقی مقابل الاهلی عربستان بازی کرد.

 به گزارش برنا؛فرهاد مجیدی قصد داشت با بردن دیاباته به زمین به الاهلی عربستان شوک بدهد اما شیخ که با مصدومیت بازی می‌کرد، خیلی سرحال نبود و نتوانست کار خاصی انجام بدهد.

 شنیدیم برای بازی با الشرطه هم بازی با سه مهاجم در دستور کار فرهاد مجیدی قرار دارد و باید دید شرایط دیاباته تا جمعه‌شب چطور می شود؟ اگر او به بازی برسد و مشکل خاصی نداشته باشد که قطعاً فیکس است اما در غیر این صورت هم برنامه مربیان استقلال یک برنامه کاملا هجومی است و می‌خواهند از دقیقه اول مسابقه به دروازه نماینده عراق فشار بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دو بازی گذشته مربیان حریف تا حد زیادی مهدی‌قایدی را مهار کردند و ارسلان‌مطهری هم چندان سرحال نشان نداد اما خیلی‌ها معتقدند اگر دیاباته از ابتدا در کنار قایدی بازی کند، زور خط حمله استقلال بیشتر می‌شود.

همان‌طورکه می‌دانید دیاباته در بازی رفت یکی از سه گل استقلال را وارد دروازه الشرطه عراق کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین عربستان بازی فرهاد مجیدی استقلال عراق استقلال فرهاد مجیدی شیخ دیاباته الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!