Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف محموله کالای خوراکی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبرداد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در راستای طرح مقابله و برخورد با قاچاق کالا و ارز ، ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان هنگام  گشت زنی در مسیرهای خاکی جاده "خواجه مسک" به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی اولیه از اتوبوس مذکور مشخص شد، که دارای بار قاچاق بوده که به همین دلیل برای بررسی بیشتر به همراه مأموران پلیس به مقر انتظامی منتقل شد.

وی بیان داشت: در بازرسی تکمیلی از این اتوبوس 118 کارتن انواع چای، 3هزار و 126 قوطی انواع کمپوت، 828 قوطی انواع نوشیدنی های انرژی زا، 46 کارتن انواع پودر شربت، یک هزار و یکصد عدد انواع لامپ، 4 کارتن انواع آدامس، 200 بسته انواع قهوه، کاپوچینو و شکلات داغ، 50 کیلو لیموی خشک، 720 قالب صابون و اقلام دیگر شامل کنسرو ذرت، ویفر، بسته های تمبر هندی وسایر مواد خوراکی که همگی خارجی و فاقد مجوزهای قانونی بودند کشف شد.

سردار طاهری افزود: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان 11 میلیارد ریال برآورد  شده که در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشفیات مواد مخدر اردستان 173 درصد افزایش یافت150 نفر توزیع کننده مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شدند190 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

کشف یک تن و 200 کیلو تریاک در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی استان به شهرستان سراوان و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور  و ارتفاعات بین شهرستان "خاش و سراوان"، این باند مسلح را که در ارتفاعات و در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در"دهانه رزک به سمت لشکران" بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

سردار طاهری تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند. در عملیات مقتدرانه پلیس استان، قاچاقچیان که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبه رو شده و تاب مقاومت و ایستادگی در برابرماموران را نداشتند به سمت مناطق صعب العبور و کوهستانی فرار کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی از محل دپو و مخفیگاه سوداگران مرگ در این ارتفاعات و همچنین پاک سازی از منطقه یک تن و 200 کیلو گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد، بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/391/ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان