Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@13:03:20 GMT

آغاز عملیات اجرایی ساخت دو پاتوق محلی در منطقه 15

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۷۲۶

آغاز عملیات اجرایی ساخت دو پاتوق محلی در منطقه 15

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 15 از آغاز عملیات اجرایی احداث دو پاتوق محلی در نواحی دو و سه منطقه در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنان و تحقق شعار «تهران شهری برای همه» خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها به منظور بالا بردن سطح سلامت جسمی و روحی ساکنان محل و افزایش رضایتمندی اهالی و تبدیل زمین های بی دفاع شهری به مراکز موردنیاز شهروندان در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، در این راستا پاتوق محله هاشم آباد در ناحیه دو در ابتدای بزرگراه بعثت، خیابان عباس کاشی مقابل کوچه میرزاده با پیاده روسازی به طول 180 متر و عرض 6 متر انجام می شود.
محمدی با اعلام اینکه این پاتوق محلی به زودی صاحب رینگ دوچرخه سواری می شود، افزود: این رینگ به طول 150 متر، پاتوق محله هاشم آباد را به باغ راه بعثت متصل می کند تا دوچرخه سواران مسیر مناسب برای گردش داشته باشند.
شهردار منطقه اضافه کرد: باتوجه به وجود زمین خاکی فوتبال؛ رختکن و سرویس بهداشتی نیز برای آن درنظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
محمدی در ادامه به احداث پاتوق محله در ناحیه سه اشاره کرد و گفت : هزار و 300 متر مربع فضای بی دفاع در خیابان امام خمینی جنب مدرسه نور وجود داشت، که با برنامه ریزی تصمیم به تبدیل این فضا به پاتوق محلی با مبلمان شهری گرفته شد تا ضمن کاهش آسیب های اجتماعی در محل، رضایتمندی شهروندان نیز فراهم شود.
شهردار منطقه افزود: احداث پاتوق محله به عنوان کانون اجتماعی محلات یکی از گام های مدیریت شهری در تحقق محله گرایی است و هدف از احداث این مراکز، تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی است تا حس تعلق محله و امنیت اجتماعی محلات تقویت شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاتوق محله پاتوق محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد