Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@06:35:53 GMT

رکوردزنی ثبت درخواست ها در سامانه ۱۲۲ لرستان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۹۱۱

رکوردزنی ثبت درخواست ها در سامانه ۱۲۲ لرستان

به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان؛ حمیدرضا کرم وند افزود: خوشبختانه این موضوع بیانگر آن است که سامانه ۱۲۲ در بین مردم استان نهادینه شده و مشترکین و هم استانی ها می توانند هم افزایی بیشتری با این سامانه داشته باشند.
وی ادامه داد: شیفت های سامانه را فعال تر نموده و اپراتورهای سامانه را آموزش مجدد داده ایم تا از نظر تخصص و تعهد به جایگاه مطلوبی در این بخش برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرموند ادامه داد: از هم استانی ها تقاضامندیم همچنان ارتباط خود را با این سامانه حفظ نمایند، به خصوص در حال حاضر که ویروس کرونا به شکل های جهش یافته گوناگون در کشور شیوع پیدا کرده است بهتر است که مراجعات حضوری کمتر شده و همه درخواست های خود در حوزه آب و فاضلاب را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: پس از تماس هر مشترک با سامانه یک کد رهگیری به تلفن همراه این مشترک ارسال می گردد تا از طریق این کد رهگیری بتوانند درخواست خود را پیگیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامانه 122 آبفا لرستان غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی