Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:03:17 GMT

استانداری و فرمانداری‌های سمنان استخدام می‌کنند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۹۵۳

استانداری و فرمانداری‌های سمنان استخدام می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل صفاخواه ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان هشتمین آزمون استخدامی استانداری سمنان اظهار کرد: طبق زمان‌بندی مطرح‌شده، مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان هشتمین آزمون استخدامی، یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مصاحبه در 6 رشته برگزار می‌شود، ادامه داد: مصاحبه قبول‌شدگان در رشته‌های کارشناس امور شوراها، شهرداری‌ها و کارشناس برنامه و بودجه ساعت هشت و 30 دقیقه یازدهم اردیبهشت‌ماه امسال و رشته تحلیل‌گر سیستم ساعت ۱۴ همین روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان ادامه داد: مصاحبه قبول‌شدگان در رشته‌های شغلی کارشناس توسعه امور سیاسی و کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی ساعت هشت و 30 دقیقه ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال و رشته شغلی توسعه و عمران امور شهری و روستایی ساعت ۱۴ همین روز برگزار می‌شود.

صفاخواه خاطرنشان کرد: قبول‌شدگان مصاحبه در استانداری و فرمانداری‌های استان سمنان به‌کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان آزمون استخدامی مصاحبه امور اداری مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان برگزار می شود قبول شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود