Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،توفیق عنافچه سرپرست مرکز بهداشت آبادان  گفت: بنا به فاز دوم سند ملی ایمن سازی افراد بالای ۸۰ سال به عنوان گروه اول در فاز دوم  توسط مراکز درمانی شناسایی شده و به آنها برای واکسیناسیون اطلاع رسانی می شود.

او همچنین افزود: برای این جمعیت از طریق سامانه الکترونیکی و توسط مراقبین سلامت فراخوان ارسال می شود که با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز معرفی شده در منطقه می توانند واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با بیان اینکه واکسیناسیون این افراد و همچنین دیگر گروه ها‌ی بازمانده فاز اول از امروز به صورت روزانه وتا پوشش ایمن سازی بالای ۸۰ درصد آنها ادامه دارد گفت: پس از این مرحله وارد گروه سنی بعدی یعنی ۷۰ تا ۷۹ سال خواهیم شد.

سرپرست مرکز بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: فاز دوم شامل افراد بالای ۶۰ سال و افراد گروه سنی ۱۶ تا ۶۴ سال دارای بیماری زمینه‌ای است که به صورت اولویت بندی در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

افراد بالای ۸۰ سال شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ با مراجعه به درمانگاه های فارابی، قدس، شهید صادقیان، رازی والغدیر  می توانند برای واکسینه شدن اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی بر روی کشور‌های همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط خطراتی از جمله کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک به همراه دارد.
توصیه می‌شود: احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ای در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک