Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:53:57 GMT

اتصال برخط انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۴۸۱

اتصال برخط انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور

مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اموال تملیکی از اتصال الکترونیکی انبار‌های اموال تملیکی به منظور تبادل برخط داده‌ها و اطلاعات طی ۶ ماهه نخست سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آقای حسین قمری با اشاره به فاصله انبار‌های تحت تملک سازمان از ساختمان‌های اداری افزود: با اجرای طرح اتصال انبار‌های سازمان به شبکه سراسری، تمام فرآیند‌ها از جمله تشکیل پرونده و صدور قبض انبار در محل انبار صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن نظارت و رصد کالا به صورت شفاف و سیستمی پایش می‌شود.

قمری در خصوص پیشرفت این پروژه، با بیان اینکه در سراسر کشور ۸۶ انبار کالای تملیکی وجود دارد گفت: تاکنون ۲۲ انبار در سراسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که امکان صدور قبض انبار در محل را دارند و مابقی انبار‌ها نیز در بازه زمانی شش ماهه به سامانه متصل می‌شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صدور قبض انبار الکترونیک پس دریافت کالا از کاشفین (دستگاه‌های مربوطه) از جمله وظایف این سازمان است، افزود: طرح فوق اقدامی موثر در راستای اجرای قانون بوده که به شفافیت و سلامت اداری می‌انجامد.

وی گفت: در حال حاضر کاشفین با صورتجلسه‌های دستی کالا‌های مکشوفه را به سازمان تحویل می‌دهند، که بر اساس قانون می‌بایست کالا با صورتجلسه‌های الکترونیکی و سیستمی حاوی شناسه یکتای پرونده‌های قاچاق تحویل سازمان گردد تا در ادامه قبض انبار از سوی سازمان صادر شود.

قمری افزود: به همین دلیل اجرا نشدن بخش فوق توسط کاشفین باعث شده تا ورود اطلاعات صدور قبض انبار توسط کاربر صورت می‌گیرد و همین عامل، علاوه بر افزایش زمان انجام کار، خطای انسانی در ثبت اطلاعات را به همراه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اموال تملیکی صدور قبض انبار اموال تملیکی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی