Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس در جریان اردوی این تیم در هند توافقاتی را با چند بازیکن برای تمدید قرارداد داشته است.

باشگاه پرسپولیس پس از موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از چند ماه پیش به دنبال راه‌کاری برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این تیم که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌‌رسد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو طی چند ماه گذشته مدیران باشگاه چندین‌بار به صورت تلفنی و کتبی خواستار حضور این بازیکنان در دفتر باشگاه شدند اما تمامی بازیکنان بحث تمدید قرارداد را به بهانه‌های مختلف به بعد از مسابقات آسیایی موکول کردند.

اگرچه در این بین برخی از آنها تلویحا با خواسته باشگاه موافقت کردند و از طریق مدیربرنامه‌های خود نیز حتی پیشنهاد مالی هم دادند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه در اولین فرصت قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد را تمدید کنند، مذاکرات‌شان با آنها را در هند هم ادامه دادند و به صورت شفاهی توافقاتی با آنها داشتند.

در همین راستا قرار شده بازیکنانی چون امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی شیری و محمد حسین کنعانی‌زادگان بعد از بازگشت پرسپولیس به ایران در فرصت مناسب با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را برای تمدید قرارداد انجام دهند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به خاطر عملکرد خوب این تیم در مسابقات داخلی و بین‌المللی قرارداد مالی خوب و معقولی را با نفرات نامبرده به امضا برساند.

ضمن اینکه اعضای کادرفنی پرسپولیس و همچنین برخی از بازیکنان این تیم از جمله سیامک نعمتی، مهدی عبدی و….چند ماه پیش قراردادشان را با مدیریت فعلی این باشگاه تمدید کردند.

برخلاف آنچه در برخی محافل ورزشی مطرح شده نیز سیدجلال حسینی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکنانی هم که این فصل سرخپوش شدند حداقل یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029