Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به دنبال انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف در پروژه ای به نام  «شورای تدوین، گردآوری و مستندسازی آثار رئیس جمهور» و واکنش تند رسانه های اصولگرا به آن، یک رسانه مجازی نزدیک به جبهه پایداری با انتشار متنی در کانال تلگرامی خو با عنوان« آقایان سکوت نکنید با واکنش در برابر ظریف با حاج قاسم بیعت دوباره کنید» نوشت: 
هجمه به شخصیت والامقام شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از سوی «محمدجواد ظریف» بی تردید موجب جریحه دار شدن تمام جغرافیای مقاومت شده و یکی از مهمترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی را نشانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادای دین به خون شهید حاج قاسم سلیمانی، اما کوچک و بزرگ و مسئول و غیر مسئول نمی شناسد. هر کس بیشتر در نظام اسلامی مسئولیت دارد سهم بزرگتر و بیشتری در ادای دین به حاج قاسم سلیمانی و اتخاذ مواضع صریح انقلابی و ملی دارد.  در این میان بی شک واکنش های صریح برخی مسئولان انقلابی همچون آیت الله «رئیسی»، آیت الله «آملی لاریجانی»، ائمه جمعه و...  می تواند علاوه بر تجدید بیعت با خون شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی، بیانگر به نمایش گذاشتن عمق علاقه به مقاومت و شهدای مقاومت باشد. بی تردید در این میان عدم واکنش بهنگام این چهره ها نسبت به هجمه نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی و خط مقاومت، پرسش های جدی ای را در اذهان دوستداران انقلاب و مقاومت ایجاد نموده و شائبه های سکوت برای انتخابات را تداعی خواهد کرد. گفتنی است محمدجواد ظریف که در عمان به سر می برد در یک پست اینستاگرامی در واکنش به افشای این فایل ضمن اشاره به مطلب که " از مکر مکاران و سرزنش سرزنش کنندگان بیمی ندارم" نوشت: در ۴۰ سال گذشته کوشیده‌ام در تحلیل مجتهد و در اجرا مقلد باشم. در مقام کارگزار همواره تابع سیاست‌های مصوب کشور بوده و از آنها با قدرت دفاع کرده‌ام.  اما در بیان نظر کارشناسی، عافیت طلبی، مماشات و خودسانسوری را خیانت دانسته‌ام که از مولایمان علی علیه السلام آموخته‌ام  «إنَّ أعظَمَ الخِیانَةِ خِیانَةُ الاُمَّةِ، و أفظَعَ الغِشِّ غِشُّ الأئمَّةِ؛ همانا بزرگترین خیانت، خیانت به امّت است و زشت ترین دغلکارى، دغلکارى نسبت به پیشوایان است.» همچنین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت در واکنش به همین موضوع گفت: مطالب منتشر شده در فایل صوتی نظر شخصی ظریف است و نظر دولت نیست. رئیس جمهوری در این جلسه دستور داد ضمن شناسایی افرادی که این فایل صوتی را منتشر کرده اند نباید هیچ رحمی شود. منبع: دیده بان ایران برچسب ها: حاج قاسم

منبع: خرداد

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت