Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@07:02:31 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۸ +جدول

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۰۲۳۱

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۸ +جدول

صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را هم سبزپوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۱.۴۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۳ هزار و ۷۶۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز صندوق پالایش یکم همانند دیروز در دامنه مثبت آغاز بکارکرد و در پایان طبق روال روز معاملاتی گذشته سبزپوش به اتمام رسید و با افزایش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۲۶ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شپنا" از ۷ نماد پرتراکنش بازار بود.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۱.۷ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۳۶ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۲.۴۴ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۷۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۷۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه دولت روز معاملاتی پالایش یکم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدوداً ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل (١٢ اردیبهشت بودیم). در این روز شرکتهای توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماههای اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود.

در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

کد خبر 6097409 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول