Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه می‌گوید: خداوند حمید خان جاسمیان را رحمت کند. درمراسم خاکسپاری آن مرحوم بدجوری دلم گرفت. احساس کردم فوتبال ما قدردان بزرگان و پیشکسوتان خود نیست و آن مرحوم خیلی غریبانه به خاک سپرده شد.

یوسفی ادامه می‌دهد: باز دست علی آقا پروین درد نکند که تا لحظه آخر پیگیر کارهای شادروان جاسمیان بود ولی متأسفانه بیماری کُرونا این مرد بزرگ و بی ادعا را از ما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحش شاد و یادش گرامی باد.

از رحیم یوسفی درخصوص شرایط کنونی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌پرسیم که می‌گوید: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده برگزار می‌شود و بازیکنان را خسته و فرسوده می‌کند. چنین شرایطی حتی برای همه بازیکنان سخت است چون فرصت استراحت و ریکاوری پیدا نمی‌کنند. من فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی باخت غیرمنتظره پرسپولیس به الوحده امارات نیز همین موضوع بود.

او با اشاره به بازی آخر پرسپولیس برابر الریان قطر یادآور می‌شود: پرسپولیس می‌خواهد شکست قبلی را جبران کند و تیم الریان هم با لوران بلان فرانسوی به دنبال خداحافظی آبرومندانه از لیگ قهرمانان آسیاست. من فکر می‌کنم اگر یحیی گل محمدی و شاگردانش در همان نیمه اول دروازه حریف را باز کنند کار الریان تمام می‌شود. هرچقدر هم اززمان بازی بگذرد و پرسپولیس گل نزند کار مشکل تر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رحیم یوسفی پرسپولیس رحیم یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مراسم سوگواری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079601 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی
  • مراسم روز جهانی تای‌چی چوان
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان