Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال عالمی نیسی اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی ۷۶۷ نفر برای عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی انجام شده بود.

وی افزود: از این تعداد، ۷۴۵ داوطلب برای شورای کلان‌شهر اهواز و ۲۲ داوطلب برای شهر الهایی ثبت‌نام کردند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: ۲۵ داوطلب از حضور در انتخابات شوراهای اسلامی اهواز و الهایی انصراف دادند که از این تعداد، ۲۳ داوطلب مربوط به اهواز و دو داوطلب مربوط به الهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالمی نیسی اضافه کرد: همچنین ۲۸ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی اهواز و الهایی در هیئت اجرایی و ۸۳ نفر در هیئت نظارت به علت نواقص مدارک و صلاحیت نداشتن، رد صلاحیت شدند.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه مجموع ۶۳۱ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: نتیجه صلاحیت یا رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی از صبح امروز در فرمانداری به داوطلبان ابلاغ شد.

وی گفت: داوطلبان در صورت داشتن اعتراض به رد صلاحیت، از فردا نهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری (به مدت چهار روز) مراتب اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات استان خوزستان به آدرس (جنب سامد استانداری و ایستگاه آتش‌نشانی، روبه‌روی جمعیت هلال احمر اهواز) اعلام کنند.

کد خبر 5200247

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال عالمی نیسی فرمانداری اهواز انتخابات 1400 بررسی صلاحیت انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان کمک مومنانه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 بارش باران محدودیت های کرونایی عکس استانها کلان شهر اهواز شوراهای اسلامی شهر الهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳