Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@18:50:16 GMT

سرقت مرغ و تخم‌مرغ با کلت و کلاش!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۰۳۴۱

سرقت مرغ و تخم‌مرغ با کلت و کلاش!

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ضمیمه تپش روزنامه جام جم، دزدانی دست به اسلحه می‌شوند که تا به‌حال تجربه شلیک با سلاح را نداشته‌اند و گاهی اسلحه، قاتل خودشان یا همدست‌شان می‌شود. این هفته سراغ این دزدان رفتیم و سرقت‌های آنها را مرور کردیم؛ سرقت‌هایی که باعث تعجب هر خواننده‌ای می‌شود.   شلیک اشتباهی به همدست خود     دزدان گاهی برای سرقت‌هایشان از اسلحه استفاده می‌کنند، درحالی‌که حتی طرز استفاده از سلاح گرم را هم بلد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردادماه سال گذشته پلیس چابهار در جریان سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهر قرار گرفت. با حضور پلیس در صحنه سرقت، ماموران مرد جوانی را دیدند که لنگان‌لنگان در حال فرار است.   با دستگیری این مرد که از ناحیه پا تیر خورده بود، او برای درمان به بیمارستان منتقل شد. دزد مجروح ادعا کرد با همدستم قصد سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه صاحب موتور را داشتیم، جلوی او را گرفتیم ولی مقاومت کرد.   ناگهان یک تیر از اسلحه همدستم شلیک شد و به پای من خورد. وقتی من تیر خوردم، همدستم فرار کرد و من هم قصد فرار داشتم که دستگیر شدم. با اعترافات این سارق، همدست او هم به جرم سرقت مسلحانه دستگیر شد.   سارقان مسلح محموله‌های غذایی   گاهی سارقان برای سرقت مواد غذایی مثل برنج و روغن نقشه سرقت مسلحانه طراحی می‌کنند. مرد میانسالی آذرماه سال گذشته به پلیس آگاهی آمد و ادعا کرد برنج و روغنی که دیروز ماموران از او توقیف کرده‌اند قاچاق نبوده و فاکتور فروش دارد. ماموران به بررسی ادعای این مرد پرداختند و متوجه شدند چنین محموله‌ای از سوی پلیس توقیف نشده است.
کارآگاهان پلیس از مرد خواستند در مورد حادثه توضیح دهد که او گفت: ۱۴ آذر با موتور سه‌چرخ مشغول تردد در اتوبان آیت‌ا... سعیدی بودم که یک پراید با سه سرنشین سد راهم شدند. آنها ادعا کردند پلیس هستند و بار موتور قاچاق هست، آنها با تهدید اسلحه به من دستبند زدند و یکی از آنها سوار موتورم شد. دقایقی بعد آنها مرا پیاده کردند و موتور و بارش را که چند گونی برنج و روغن بود با خود بردند و گفتند فردا به پلیس آگاهی بیایم.  با مشخص شدن سرقت مسلحانه مواد غذایی، ماموران پلاک خودرو را به‌دست آوردند و با دستگیری مالک خودرو و همدستانش، آنها به پنج فقره سرقت مسلحانه محموله‌های مواد غذایی اعتراف کردند.   مرغ دزدی با کلاشینکف!   اوایل فروردین امسال کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو مرد مسلح به یک سوپرمارکت در شرق کشور رفته و با تهدید اسلحه کلاشینکف، تعدادی مرغ و یک گونی برنج به سرقت بردند. در این سرقت فروشندگان سوپرمارکت از ترس دست به اقدامی نزدند و گوشه مغازه نشسته و تماشاگر سرقت بودند. سارقان در ۳۰ ثانیه حضور در مغازه تعدادی مرغ یخ‌زده و یک گونی 10 کیلوگرمی برنج را سرقت و از محل فرار کردند.
بعد از این سرقت عجیب، پلیس تحقیقاتش را برای شناسایی دزدان آغاز کرد اما چون دو مرد مسلح سر و صورت خود را پوشانده بودند، هنوز ردی از سارقان به‌دست نیامده است.   سرقت روکش خودرو با سلاح   چند روز بعد هم سه سارق مسلح وارد یک مغازه فروش تزئینات خودرو در سیستان و بلوچستان شدند و از فروشندگان خواستند بدون مقاومت به انتهای مغازه بروند. سارقان که سلاح‌های کلت و کلاشینکف همراهشان بود، با کشیدن اسلحه به روی افراد حاضر در مغازه، دست به سرقت عجیبی زدند. سارقان که صورت خود را کامل پوشانده بودند، ابتدا چند روکش صندلی را برداشته و به خودروی خود بردند و بعد به فکر سرقت پول و تلفن همراه سه مرد حاضر در مغازه افتادند و در کمتر از ۹۰ ثانیه سرقت خود را انجام داده و پا به فرار گذاشتند.   زورگیری زن از شوهر با اسلحه   سرقت‌های مسلحانه به خانه‌ها و دعوای زناشویی هم رسیده است. چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی از همسرش به اتهام سرقت مسلحانه شکایت کرد و گفت: در خانه خواب بودم که همسرم با سلاح بالای سرم آمد و خواست جای طلا، سکه و دلارهایم را به او بگویم وگرنه مرا می‌کشد. از ترس جای اموال را لو دادم و همسرم و مردی که به خانه ام آمده بود، ۴۸سکه طلا، ۲۰هزار دلار و ۱۰هزار یورو را سرقت کردند و متواری شدند.  بررسی‌های پلیس نشان می‌داد زن و مرد جوان بعد از سرقت از این مرد، به‌آلمان فرار کرده و آنجا ساکن هستند.  چند ماه بعد پلیس متوجه شد زن جوان به نام فریبا به ایران آمده و در فرودگاه دستگیر شد. فریبا اعتراف کرد شوهرم پولدار و بازاری بود، با همکاری سهیل که از اقوامم بود، نقشه سرقت از شوهرم را کشیدیم و با سلاح از او سرقت و فرار کردیم. دلم برای پسرم تنگ شده بود، برای بردن پسرم به ایران آمدم .   سرقت مسلحانه موتور در ۱۴ ثانیه   تا چندی قبل دزدان با شاه‌کلید و شکستن قفل، موتورسیکلت‌ها را می‌دزدیدند، اما این‌بار دزدان موتورسیکلت دست به اسلحه شده و برای سرقت یک موتور ۱۲۵ سی‌سی در خیابان اسلحه می‌کشند تا بتوانند آن را سرقت کنند.
در یکی از پرونده‌های عجیب در دزفول، دو سارق ساعت ۹ شب سراغ موتورسواری که روی موتور سیکلت خود نشسته بود، رفته و با تهدید اسلحه مرد را از روی موتورش پیاده و در ۱۵ ثانیه موتور را به سرقت بردند. متهم اصلی این سرقت‌ها در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شد.   ضرورت افزایش مجازات حمل و نگهداری سلاح
  در گذشته، برخی سرقت‌های‌کلان مانند سرقت از طلافروشی‌ها با استفاده از سلاح‌گرم انجام می‌شد، اما مدتی است این سرقت‌ها تا حدودی تغییر رویه داده و برخی افراد حتی برای انجام سرقت‌های ناچیز نیز اقدام به استفاده از سلاح گرم می‌کنند. اولین علت، وجود سلاح گرم در جامعه و خرید و فروش آن است. حتی گاهی افراد نه به قصد سرقت، بلکه تنها برای پز دادن و تفاخر، اقدام به خرید سلاح گرم می‌کنند که البته عمده سلاح‌های خریداری شده از نوع شکاری است و نه جنگی.
عامل دوم این است که برخی افراد مانند مغازه‌داران یا باغداران، سطح حفاظتی و هوشیاری خود را افزایش داده و به استفاده از سلاح گرم روی آورده‌اند. در چنین شرایطی و از آنجا که مجرمان همواره می‌خواهند دست بالا را داشته و اصل غافلگیری در اختیار آنان باشد، برای همین اقدام به تهیه سلاح می‌کنند تا بزه‌دیده را به‌راحتی تهدید کنند.
بنابراین می‌توان گفت متاسفانه آمار سلاح‌هایی‌که در اختیار مردم است، کمی نگران‌کننده شده و علت هم این است که استفاده از سلاح سرد تا حدی منسوخ شده است. یعنی سلاح‌های شکاری سارقان، عملا جایگزین قمه و ساتور و شمشیرهایی شده است که در گذشته به جای سلاح سرد استفاده می‌شد. این جابه‌جایی به‌کارگیری سلاح‌ها هم دلایل بسیار متعددی دارد که یکی از این دلایل، آمار چشمگیر قاچاق است که باعث می‌شود قیمت این سلاح‌ها به نسبت درآمد مردم کاهش پیدا کند.    البته بخشی از آن هم به دلیل وجود فضای مجازی است که برخی افراد سعی می‌کنند از آن، برای تفاخر و خودنمایی بهره‌برداری‌کنند. علت دیگر گرایش سارقان به استفاده از سلاح گرم این است که تصور می‌کنند شاید سلاح سرد آن کارایی لازم را نداشته باشد. به‌طور مثال در سرقت از منازل، اگر مجرم از سلاح سرد استفاده کند، باید به بزه‌دیده نزدیک شود، در حالی که در استفاده از سلاح گرم، مجرم و سارق نیازی به نزدیک شدن به بزه‌دیده ندارند و از همان فاصله دور نیز می‌توانند تهدید خود را عملی‌کنند. در واقع فاکتور اصلی، راحتی استفاده است. البته این مساله مختص سارقان و مجرمان حرفه‌ای است که وارد این محاسبات می‌شوند و نه سارقان جز و عادی.
به تناسب نوع اسلحه، میزان مجازاتی که قانون برای خاطی در نظر می‌گیرد، متفاوت است. به طور مثال برای سلاح گرم سبک غیرخودکار، شش ماه تا دو سال حبس برای سلاح گرم سبک خودکار، بین دو تا پنج سال حبس، برای کلت 45، حبس پنج تا 10سال و برای سلاح شکاری عادی، شش ماه تا دو سال حبس برای فرد خاطی درنظرگرفته می‌شود و البته فرقی هم نمی‌کند برای چه جرمی استفاده شده است، اما مساله اینجاست شاید مجازاتی که در قانون تعیین شده بازدارنده نیست که باعث شده حجم حمل و نگهداری از سلاح میان مردم به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.
مثلا مجازات حمل و نگهداری سلاح گرم سبک غیرخودکار شش ماه تا دو سال و جزای نقدی درنظرگرفته شده برای آن، دو تا هشت میلیون تومان است. در شرایطی که بهای خود سلاح 15میلیون تومان است، واضح است تعیین جریمه دو تا هشت میلیون تومانی بازدارنده نیست یا حبس شش ماه تا دو سال هم به دلیل این‌که تبدیل به جریمه نقدی می‌شود، حالت بازدارندگی ندارد.
ضمن این‌که درصد افرادی که کلت جنگی در اختیار دارند، چشمگیر نیست، اما 90درصد سلاح‌های شکاری غیرمجازی که در اختیار مردم است، از نوع سلاح‌های شکاری نیمه خودکار سبک است که مجازات اینها باید بازدارنده شود. در کشوری مانند آمریکا که سلاح به شکل مجاز در اختیار مردم است، مقررات سختگیرانه‌ای برای حمل‌کنندگان آن در نظرگرفته شده است، اما در کشور ما این‌طور نیست و بر همین اساس، یکی از مهم‌ترین راهکارها در زمینه کنترل دسترسی به سلاح، افزایش مجازات حمل و نگهداری آن است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت سلاح گرم ضمیمه تپش استفاده از سلاح گرم شش ماه تا دو سال حمل و نگهداری سرقت مسلحانه دستگیر شد سلاح سرد سلاح ها سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت

همشهری آنلاین- حوادث: سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران درباره دستاوردهای این طرح گفت: همکاران من در پلیس آگاهی تهران، پس از چندین روز کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی تعدادی از سارقان به عنف و قاپ‌زن شده و در نهایت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی، عملیات متعددی را به اجرا گذشته و در مجموع ۷۴ نفر از سارقان به عنف حرفه‌ای و قاپ‌زن را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد در بازجویی‌های اولیه به سرقت بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه اعتراف کردند. همچنین با دستگیری این افراد ۲۱ باند سرقت نیز منهدم شد.

سردار ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ علاوه بر سارقان دستگیر شده، چند کلاهبردار و اخاذ هم دستگیر شده‌اند. همچنین مالخران اموال مسروقه نیز شناسایی شده‌اند که برخی از آنان دستگیر شده و برخی دیگر نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه عمده افراد دستگیر شده، سابقه دار و جزو سارقان حرفه‌ای هستند، گفـت: خوشبختانه هماهنگی خوبی با دستگاه قضایی داریم و این افراد روانه زندان خواهند شد. بعد از آن هم با پابندهای الکترونیک کنترل خواهند شد.

ولیپور گودرزی در پاسخ به پرسشی در خصوص آمار سرقت مسلحانه نیز گفت:‌ سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما در مواردی همچنان سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم. همچنین قانون تشدید مجازات در حال پیگیری است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره اینکه آیا انتشار ویدیوهایی مانند زورگیری در بزرگراه صدر نشان‌دهنده افزایش جرائم خشن است یا خیر، گفت: چنین مواردی در گذشته هم وجود داشته اما در گذشته ضریب نفوذ اینترنت به اندازه امروز نبوده است. آمارهای ما نشان می‌دهد که اتفاقا در چنین سرقت‌هایی با کاهش روبه‌رو هستیم، اما انتشار گسترده ویدیو سبب می‌شود که افراد بیشتری از وقوع یک مورد باخبر شوند. در این پرونده همانطور که اخبارش منتشر شد، کاراگاهان پلیس آگاهی در کمترین زمان ممکن مجرمان را شناسایی کردند.

ثبت دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت

معروف به «اشکان موفرفری» است. ۲۴ سال بیشتر سن ندارد اما با وجود این سن کم ۴ سابقه کیفری در پرونده اش ثبت شده و برای پنجمین بار است که دستگیر می شود. اشکان نخستین مجرم سابقه دار است که هنگام سرقت با پابند الکترونیکی دستگیر می شود. طرح کنترل مجرمان از اواخر سال گذشته و به دستور سردار رادان کلید خورد و حالا نام اشکان با موهای فر در لیست نخستین مجرمی که با پابند الکترونیکی راهی سرقت شده، ثبت شده است. گفت و گو با این مجرم را بخوانید.

چطور جرات کردی با پابند الکترونیکی، راهی سرقت شوی؟

اشتباه کردم، فکر نمی کردم ماجرا جدی باشد.

یعنی فکر نمی کردی توسط پلیس رصد می شوی؟

فکر می کردم تعداد مجرمانی که مانند من پابند دارند، زیاد است و حواسشان به من نیست. البته حرفهای دوستان خلافکارم هم بی تاثیر نبود.

دوستانت چه حرف هایی می زدند؟

یک شب دور هم نشسته بودیم و دوستانم به وضعیت من می خندیدند. می گفتند نگران نباش، سیستم پلیس خراب است و رصد نمی شوی. می توانی با خیال راحت بروی سرقت. این حرفها را زدند و من نیز ترغیب شدم برای رفتن به سرقت. با خود گفتم بروم امتحان کنم ببینم اصلا پابند کار می کند یا ماجرا یک شوخی عجیب است! یک جورایی کنجکاو هم شده بودم اما خب دیدم ماجرا خیلی جدی تر از این حرف هاست. رفتم سرقت با این پابند الکترونیکی غافل از اینکه پلیس مرا رصد می کرد.

حالا اسمت ثبت شده به عنوان نخستین مجرمی که با پابند الکترونیکی راهی سرقت شده اما ناکام مانده است؟

همه در کار خوب رکورد ثبت می کنند، من اما در کار خلاف رکوردار شدم و البته معروف!

کی از زندان آزاد شدی؟

سوم عید بود و همان روز هم پابند الکترونیکی را به پایم بستند.

چند مرتبه دستگیر شده ای؟

این پنجمین بار است که دستگیر می شوم. پیش از این ۴ مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده ام.

با چه شگردی سرقت می کنی؟

من تخصصم سرقت گوشی موبایل است. یا گوشی را از دست مردم می قاپم یا با تهدید زورگیری می کنم.

از شگرد سرقتت با پابند الکترونیکی بگو؟

همانطور که گفتم سوم عید آزاد شدم و سوم اردیبهشت تصمیم به سرقت گرفتم. رفتم به محله ای در جنوب تهران و به محض شناسایی طعمه جدید به سمتش رفتم تا گوشی اش را بقاپم اما سر بزنگاه پلیس رسید و من از ترسم فرار کردم.

بعد چه شد؟

پلیس به تعقیبم پرداخت و من با تمام قدرت تصمیم به فرار گرفتم. حتی خیابان ها را خلاف جهت با موتورم می رفتم. ماموران چند بار اقدام به تیراندازی هوایی کردند و من به اخطار دادند اما توجهی نکردم. در نهایت پایم را هدف گلوله قرار دادند و دستگیر شدم.

ظاهرا با قمه هم مامور پلیس را مجروح کردی؟

می خواستم هر طور شده فرار کنم و ناچار شدم با قمه، مامور پلیس را زخمی کنم اما گلوله خوردم.

همدستی هم داشتی؟

نه من معمولا تنهایی سرقت می کنم. البته این اواخر گل هم مصرف می کردم و تصورم این است که هر وقت مواد می کشم مغزم از کار می افتد.

با وجود سن کمی که داری، انگیزه ات از سرقت چیست؟

بی پولی. باید خرج مواد پدرم را بدهم. خرج همسر و فرزند خردسالم را. خرج گل را.

همسرت خبر دارد که سرقت می کنی؟

نه.

مگر می شود؟ پابند الکترونیکی ات را ندیده است؟

نه دقت نکرده است!

اولین بار کی وارد دنیای خلافکاران شدی؟

وقتی ۱۶ سالم بود و برای اولین بار سوار موتور شدم و گوشی قاپیدم. از آن پس دیگر شغلم شد دزدی. اما اینبار که با این وضعیت دستگیر شدم به شدت احساس ندامت و پشیمانی می کنم. دیگر می خواهم دور خلاف را خط بکشم و زندگی درستی را در پیش بگیرم.

ماجرای احضار روح و اخاذی شمش طلا

در گوشه ای از اداره آگاهی چندین زن ایستاده اند و به محض اینکه مردی جوان را می بینند که با دستبند و پابند وارد می شوند به سمتشان می روند و فریاد می کشند، این همان مردیست که با روح و روانشان بازی کرده و پس از آزار و اذیتشان دست به سرقت های سریالی زده است. یکی از شاکیان درباره شگرد نقشه های مجرمانه مرد تبهکار به همشهری میگوید: سال گذشته بود که مادرم به رحمت خدا رفت و من اصلا حال خوبی نداشتم. یک روز که در فضای مجازی اینستاگرام بودم به صورت اتفاقی با پیچی برخورد کردم که درباره از دست دادن مادر، مطالب قشنگی نوشته بود. پست های صفحه را لایک کردم و بعد صاحب پیچ که مردی جوان بود، به من پیامی فرستاد. او گفت که مادرش را از دست داده و برای آرامش روح مادران، هر هفته خیرات پخش می کند. وی ادامه داد: مرد جوان می گفت علاوه بر خیرات، مراسم مختلف هم در خانه اش برپا می کند و از من خواست هم در مراسم شرکت کنم و هم در خیرات. وی ادامه داد: من هم تصمیم گرفتم برای آرامش روح مادرم و مادران از دست رفته دیگر، در مراسمی که مرد جوان مدعی بود شرکت کنم چون میگفت علاوه بر من، زنان دیگری هم که مادرانشان را از دست داده اند، شرکت می کنند و هر مبلغی نیت کنند می توانند به عنوان کمک پرداخت کنند. حتی من هم مبلغی پرداخت کردم و بعد که فریب حرفهای مرد جوان را خورده بودم با او قرار گذاشتم تا به بهشت زهرا برویم برای خیرات. وقتی به آنجا رسیدم، مرد جوان آبمیوه ای به من داد که پس از نوشیدن آن از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم متوجه شدم که مرد تبهکار، مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از من عکس و فیلم مستهجن تهیه کرده است. از آن پس بود که نقشه های مجرمانه او شروع شد. او هر بار به بهانه انتشار عکس و فیلم ها و بردن آبروی من، تهدید می کرد تا پول و طلا در اختیارش قرار دهم. من هم چون عروس و داماد دارم از ترس آبرو ریزی هرچه او می گفت را تهیه کرده و در اختیارش قرار می دهم. اغلب یا طلا می خواست یا پول نقد.

زن دیگری که کنارش ایستاده، می گوید: من به بهانه شرکت در مراسم به خانه مرد جوان رفتم. در آنجا او مرا بیهوش کرد و پس از تجاوز و تهیه فیلم مستهجن، مدعی شد که دو دستیار دارد به نام های زهرا و ندا. می گفت زهرا و ندا رمال هستند و پس از احضار روح، با خبر شده اند که من در خانه ام شمش نگه می دارم. در حالیکه من شمش نداشتم اما از ترس اینکه مبادا عکس هایم را منتشر کند، شمش تهیه کردم و به او دادم.

زن میانسال دیگر می گوید: من سکته مغزی کرده ام و او یکبار با تهدید چنان بر سرم کوبید که تا یک قدمی مرگ پیش رفتم. من هم از ترس آبروریزی جرات نمی کردم تا اینکه شنیدم او به جز من زنان دیگری هم فریب داده و همه یکدیگر را از طریق فضای مجازی پیدا کرده و تصمیم به شکایت گرفتیم.

انکار ناباورانه

بهزاد متهم ۴۲ ساله است که با تشکیل پیچ اینستاگرامی به نام «مادرانه» ادعا می کرده فرد خیری است و برای شادی روح مادرش به افراد نیازمند کمک می کند. او اما به عجیب ترین شکل ممکن خودش را بیگناه می داند و جرم خود را انکار می کند.

بهزاد به چه جرمی بازداشت شدی؟

به خاطر پیچ ایسنتاگرامی که داشتم. دقیق نمی دانم می گویند

چه پیچی؟

من در ایسنتاگرام پیچی به نام مادرانه داشتم و برای مادرم عزاداری و خیرات می کردم.

اما زنان زیادی را از طریق این پیج فریب داده ای؟

می گویند اتهام من آزار و اذیت، اخاذی و فریب زنان است اما من قبول ندارم.

پس چرا اینجایی؟

نمی دانم. تصورم این است که با من دشمن شده اند. می دانید چرا؟ چون از من خوششان می آمد اما من به رابطه ام با آنها پایان دادم و این زنان هم برای انتقام از من، دست به یکی کرده اند تا آبروی مرا ببرند.

اما تمام مدارک موجود است که آنها را فریب داده ای و دست به اخاذی از زنان زده ای؟

حتما خودشان خواسته اند. هرچه بود با خواسته خودشان بوده است. طلا و شمش و پول هم برای خیرات مادرشان در اختیارم قرار دادند!

اما شما در پوشش موسسه خیریه تقلبی که در اینستاگرام تبلیغ می کردی از شاکی ها اخاذی می کردی؟

نه من اخاذی نکردم.

دو زن هم همدستان بودند که ادعا می کردی رمال هستند و روح احضار می کنند؟

روح احضار می کردند و من فقط در این حد آنها را می شناسم.

طعمه هایت می گویند آنها را به اطراف بهشت زهرا می بردی و در آنجا بی هوششان می کردی؟

من با آنها در بهشت زهرا قرار می گذاشتم تا سر خاک مادرهایمان برویم و خیرات پخش کنیم اما بیهوششان نمی کردم.

پلیس در گوشی موبایلت، فیلم و عکس های شاکیان را کشف کرده است؟

سکوت می کند.

کد خبر 847090 برچسب‌ها سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت