Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه آمریکایی بین کپیتال 250 میلیون یورو به گروه سونینگ وام می دهد.

گروه سونینگ، مالک اینتر، با دریافت وام 250 میلیون یورویی از گروه آمریکایی بین کپیتال، بخشی از مشکلات مالی این باشگاه ایتالیایی را حل می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، گروه سونینگ، مالک حدود 69 درصد سهام اینتر به منظور حل مشکلات مالی این باشگاه تا پایان فصل، با گروه آمریکایی بین کپیتال به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدبیر اتخاذ شده این است که این گروه آمریکایی مبلغ 250 میلیون یورو را به کمپانی Great Horizon، شرکتی در لوکزامبورگ که سونینگ از طریق آن اینتر را تحت کنترل دارد، به عنوان وام پرداخت می کند.

این گروه سونینگ است که باید 250 میلیون یورو را در آینده به بین کپیتال باز پرداخت کند در حالی که بخشی از سهام اینتر نیز برای شرکت آمریکایی “گرو” گذاشته خواهد شد. بنابراین این وام، به میزان بدهی های اینتر، از جمله اوراق قرضه 375 میلیون یورویی که باید تا پایان سال 2022 میلادی بازپرداخت شود، اضافه نخواهد کرد اما مشکل کمبود نقدینگی را در این باشگاه حل می کند. سونینگ همچنان به دنبال این است که سهام 31 درصدی لیونراک در اینتر را به فروش برساند بنابراین این احتمال رد نمی شود که گروه بین کپیتال در آینده سهامدار نراتزوری شود.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! استوری که سوژه شد؛ مقایسه صحبت های محمدحسین کنعانی زادگان با شجاع خلیل زاده برنامه های الگری برای بازگشت به یوونتوس؛ اعتماد به دیبالا و خروج رونالدو دیگو لوگانو: اگر مسی اهل اروگوئه بود، دو بار قهرمان جام جهانی شده بودیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گروه آمریکایی گروه سونینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه