Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آینده نزدیک برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ممکن است از ورود توریست هایی از کشورهای دیگر که واکسن ها مورد نظرشان را نزده باشند جلوگیری به عمل آورند، از این رو پیشگیری از جنگ تجاری تولیدکنندگان واکسن توسط سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد ضروری است. به گزارش ایران اکونومیست؛ پروفسور محمد شریف زاده عضو هیات امناء سازمان جهانی گردشگری حلال که اخیر با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خواستار تشکیل کمیته ای از متخصصان برای جلوگیری از ناکارآمدی و هدر رفت منابع در مقابله با کرونا خبر داده بود، از تاثیر رقابت شرکت های تولیدکننده واکسن کرونا بر اقتصاد کشور تحلیلی جدید ارائه کرده است که قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد شریف زاده در پیش بینی سیاست های کشورها درباره واکسن کرونا اعلام کرد: در آینده نزدیک برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ممکن است از ورود توریست هایی از کشورهای دیگر که واکسن ها مورد نظرشان را نزده باشند جلوگیری به عمل آورند، برای نمونه اگر توریستی واکسن چینی تزریق کرده باشد اجازه ورود به کشورشان را ندهند.
او افزود: این رویکرد به جنگ تجاری تولیدکنندگان واکسن کرونا بر می گردد از این رو  سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد ورود کند تا مشکلی در بخش گردشکری جهانی به وجود نیاید.  

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ در این مراسم محمد منان رئیسی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ باروری در استان گفت: اجرای طرح نفس برای جلوگیری از سقط عمدی جنین در قم بیانگر توجه جامعه پزشکی و ماما‌های استان قم برای افزایش رشد نرخ باروری است.    خانم رفیعی کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم هم گفت: در حال حاضر ۸۰۰ ماما در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان فعالیت می‌کنند.    وی با بیان اینکه شعار امسال روز ماما با حمایت از جوانی جمعیت است افزود: ماما‌های استان در سطح مراکز بهداشتی تلاش می‌کنند با ارائه خدمات و مشاوره‌ها از سقط‌های عمدی جلوگیری و به رشد نرخ جوانی کمک کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است