Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پشت سر هم بودن دیدار‌ها بازیکنان را خسته کرده، اما با کمی استراحت و ریکاوری می‌توانیم تیم عراقی را شکست دهیم.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها فاصله دیدار تیم‌ها به هم نزدیک بود و همین موضوع باعث شد بازیکنان خسته و بی‌انرژی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این بازی به شدت خسته ظاهر شد. مربیان الاهلی استقلال را مورد آنالیز قرار دادند و همانطور که دیدیم الاهلی مقابل ما بسته بازی کرد و کارمان سخت شد.

وی در رابطه با وضعیت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: برای صعود باید الشرطه را ببریم. با گرفتن ۳ امتیاز این بازی ۱۱ امتیازی می‌شویم و به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم. اگر مساوی کنیم باید به نتیجه بازی الدحیل - الاهلی چشم بدوزیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت استقلال روی کاغذ بهتر از الشرطه است. بازیکنان از اهمیت بالای بازی با الشرطه آگاهند و با غیرت و تعصب به میدان خواهند رفت. با کمی استراحت و ریکاوری می‌توانیم تیم عراقی را شکست دهیم. دیاباته هم به بازی بازگشته و قطعا می‌تواند در خط حمله کمک‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی نحوه صعود تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: فرشاد فلاحت زاده استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فرشاد فلاحت زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد