Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:46:32 GMT

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۰۶۹۷

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه‌اندازی شد

محمدحسین حسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی، مراکز «منش» در تعداد محدودی از استان‌های کشور از جمله آذربایجان‌غربی با حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی و شروع به کار می کنند و جهاد دانشگاهی نیز برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تامین مدرس و ارائه خدمات و مشاوره‌ها رایگان جهت راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید را برعهده خواهدداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراکز با هدف ارائه خدمات به افراد خلاق و دارای ایده کسب و کار راه‌اندازی شده و بناست در این مراکز فضا، اینترنت و سایر امکانات و خدمات در حد توان در اختیار ایده پردازان قرارگیرد و در بازه زمانی معینی یک شبکه و تیم کسب و کار به وجود آید.

وی گفت: از خدمات قابل ارائه در مراکز منش، تامین دفتر کار برای تیم های علاقمند به کسب و کارهای نوپا، شناسایی و بکارگیری مربیان مناسب جهت ارائه مشاوره به این کسب و کارها، مشارکت در طرح‌های شاخص و بازاریابی و تجاری سای محصولات ، تامین سرمایه و شناسایی سرمایه گذار مناسب برای کسب و کارهای موفق، برگزاری پیش رویداد و رویدادهای نوین کارآفرینانه، معرفی کسب و کارهای برتر به مراکز رشد و صنعت و ایجاد شبکه‌ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم سازی آنهاست.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کرونا، دوره‌های آموزشی اغلب به صورت مجازی برگزار می‌ شود و جوانان علاقمند در سطح استان می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان علاقمند می‌توانند برای اطلاع از دوره‌های مختلف ز طریق سایت اداره کل و صفحات اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

مراکز نوآوری و شتابدهی «منش» در راستای ایجاد فضای کسب و کار و آموزش‌های لازم در این خصوص راه اندازی می شود.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور کسب و کارهای راه اندازی کسب و کار دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری