Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@20:14:26 GMT

انفجار بمب در موگادیشوی سومالی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۰۹۹۴

بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در ورودی زندان مرکزی سومالی در غرب موگادیشو پایتخت این کشور، دست کم ۱۱ نفر کشته شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در ورودی زندان مرکزی سومالی در غرب موگادیشو پایتخت این کشور، دست کم ۱۱ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، حادثه مذکور صبح امروز چهارشنبه روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع بیمارستانی در این خصوص اعلام کردند که چندین نفر هم در این حادثه زخمی شده‌اند.

اگرچه تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است؛ اما حوادثی از این دست به گروهک تکفیری- تروریستی الشباب نسبت داده می‌شود.

عناصر گروهک تکفیری- تروریستی الشباب با اشغال بسیاری از روستا‌ها و شهر‌های کوچک در جنوب سومالی همواره نیرو‌های امنیتی و غیرنظامیان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

گروهک تروریستی «الشباب» در سومالی بیش از ۷ سال است برای براندازی دولت این کشور تلاش می‌کند. برچسب ها: الشباب ، انفجار ، خودروی بمب گذاری شده ، سومالی ، موگادیشو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: الشباب انفجار خودروی بمب گذاری شده سومالی موگادیشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

تصاویر این ویدئو ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد


ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم) مین‌گذاری با خودروی بدون سرنشین اوکراینی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک