Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@00:19:49 GMT

لیگ قهرمانان عیار تیم ملی عراق را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۰۵۶

لیگ قهرمانان عیار تیم ملی عراق را مشخص کرد

خبرورزشی – در لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی و عراقی با هم دست و پنجه نرم کردند و عیار آمادگی بازیکنان دو کشور قبل از بازی‌های حساس انتخابی جام جهانی مشخص شد. جایی که دو نماینده عراق حضور داشتند و چهار نماینده هم از ایران داشتیم.

تیم الزورا عراق در مرحله پلی آف از دور بازی‌ها کنار رفت و تیم‌های نیرو هوایی و پلیس عراق هم در همان چهار بازی ابتدایی حذفشان قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس و نیرو هوایی عراق روی هم ۵ امتیاز کسب کردند و این در حالی است که تراکتور و استقلال در همان گروه‌ها ۸ و ۷ امتیاز دارند. جالب است که حتی تراکتور یک نماینده هم در تیم ملی ندارد و از استقلال هم بازیکنی در آخرین بازی تیم ملی برابر سوریه حضور نداشت چون قایدی، غلامی و مظاهری کرونا داشتند و هر سه بازیکن هم جایی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارند.

شاید در این بین شاید بگویید خب مثل تیم ملی ایران که لژیونرهای زیادی دارد پس عراق هم با لژیونرهایش ما را می‌برد اما باید بدانید استخوان‌بندی تیم ملی عراق را همین سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تشکیل می‌دهند و تنها ۵ لژیونر دارد که از این بین فقط دو بازیکن در اروپا توپ می‌زنند و آن هم در لیگ‌های روسیه و بلغارستان که کیفیت چندان بالایی ندارند. ستاره عراق علی عدنان هم در کانادا بازی می‌کند.

ایران طارمی و آزمون را دارد که در روسیه و پرتغال می‌درخشند، قلی‌زاده، محمدی و بیرانوند در بلژیک توپ می‌زنند. به این جمع قدوس و جهانبخش از انگلیس و حتی مجید حسینی را از ترکیه اضافه کنید. ما در قطر هم لژیونرهای خوبی داریم و که عراق دو بازیکن در این لیگ دارد و جالب است بدانید الدحیل ترجیح داد برای لیست آسیایی خود به جای مهند علی ابتدا رامین رضاییان و بعد هم علی کریمی را در اختیار داشته باشد و از نظر نفرات ما یک سر و گردن بالاتر از عراق هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی عراق تیم ملی تیم ملی عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کنند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا ساکت شوید!
  • می‌گفتید من بازیکن بدی هستم؛‌حالا خفه شید
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!