Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:08:29 GMT

یکصد برنامه طنز و آموزشی با محور سلامت در شهرری اجرا شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۰۶۴

یکصد برنامه طنز و آموزشی با محور سلامت در شهرری اجرا شد

حجت الاسلام متین معبودی روز چهار شنبه در جلسه گرامیداشت هفته سلامت این منطقه شهرداری با بیان اینکه برنامه های این هفته با محوریت و تکریم از مدافعان سلامت با شعار ساختن جهانی عادلانه تر و سالم تر اجرا شد، افزود: برگزاری وبینارها و کارگاره های آموزشی مجازی، انتشار طرح های گرافیکی سلامت در فضاهای مجازی و همچنین تلویزیون های شهری سطح منطقه از جمله اقدامات انجام شده در این هفته  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مسابقه «داستان نیمه تمام»  با هدف افزایش مهارت‌های شناختی در کودکان و نوجوانان و تقویت تعامل خانواده با فرزندان با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی فعال در سطح محله‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

این مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقا سطح سلامت شهر و شهروندان، توسعه زمینه همکاری‌های درون بخشی در اجرای برنامه‌های سلامت محور و معرفی یک قرن جایگاه سلامت در شهرداری تهران را از دیگر اهداف هفته سلامت برشمرد و خاطرنشان کرد: در این هفته از مراکز دارای قدمت و مرجعیت حوزه سلامت، افراد شاخص و با تجربه حوزه سلامت، سازمان های مردم نهاد فعال سلامت محور، دبیران کانون های یازدگانه سلامت منطقه، نفرات برتر طرح همگام سلامت و پرسنل مراکز جامع سلامت قدردانی  شد.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از خدمات ارزنده کادر درمان در تمامی برهه ها به ویژه در دوران شیوع کرونا گفت: با هماهنگی اداره سلامت این منطقه مراکز سلامت محور که دارای قدمت طولانی در ارائه خدمت آموزشی، بهداشتی، درمانی، تغذیه، دارو، آزمایشگاهی به شهروندان بوده و هریک در حوزه مربوطه به عنوان مرجع ارائه خدمات برای حوزه تخصصی و عموم شهروندان دارای ارزش و جایگاه اجتماعی خاصی است، شناسایی شدند و مایه خرسندی است توفیقی کسب شد تا در این هفته از تعدادی از فعالان حوزه سلامت قدردانی شود.

در این جلسه که  با حضور شهردار منطقه ۲۰ تهران، روسای مراکز درمانی و پزشکان شاخص و با تجربه برگزار شد، نشان خدمت به پنج مرکز دارای مرجعیت و قدمت بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال در حوزه سلامت، پنج پزشک با سابقه بیش از ۴۰ سال طبابت و چهار  سازمان مردم نهاد فعال اعطا و از خدمات آنان قدردانی  شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری فیلم کمدی طنز شهرداری منطقه بیست تهران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری فیلم کمدی طنز شهرستان ری فیلم کمدی طنز بهداشت و سلامت اخبار کنکور حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان