Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:43:47 GMT

هری کین به شایعات جدایی از تاتنهام دامن زد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۵۲۵

هری کین به شایعات جدایی از تاتنهام دامن زد

هری کین تاکید کرد جوایز تیمی برای او از عناوین فردی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از تمایل هری کین، گلزن انگلیسی اسپرز به جدایی از تاتنهام و انتقال به تیمی مدعی است و مصاحبه اخیر او به این شایعات دامن زده است. هری کین پس از اینکه در مراسم اهدای جوایز فوتبال لندن به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انتخاب شد، در مورد تمایلش به فتح جوایز تیمی در سال های پیش رو صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هری کین گفت: "جوایز فردی بسیار خوب بوده و دستاوردهای فوق العاده ای محسوب می شوند، پس وقتی از دنیای فوتبال خداحافظی کردم عملکرد خودم را از این حیث مرور می کنم. اما هدف من در حال حاضر به عنوان بازیکن، کسب جوایز تیمی است. هر چقدر که جوایز فردی خوب باشد، اما من می خواهم مهم ترین عناوین تیمی را بدست آورم و ما هنز موفق به انجام این کار نشده ایم.

 

 

این یکی از موارد تلخ و شیرین است، اما من ترجیح می دهم به جای جوایز فردی فاتح جام های تیمی بشوم. ما هنوز برای اینکه که بتوانیم به سطح منچسترسیتی و تیم های بالای لیگ برتر برسیم، راه زیادی پیش داریم. ما باید سخت تلاش کرده، از اتفاقات گذشته بیاموزیم و سعی کنیم فصل را با نهایت تلاش به پایان برسانیم.

 

جدایی ژوزه مورینیو از تاتنهام؟ ما رابطه خوبی داشتیم و من احساس می کنم در سه یا چهار سال گذشته در حال پیشرفت بوده ام. شرم آور است که ما نتوانستیم جام های قهرمانی را بدست آوریم، اما کار کردن با مورینیو و این تجربه در ادامه دوران ورزشی ام به دردم می خورد."

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی هری کین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید

به گزاش پارس نیوز ، وزیر نیرو  گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!