Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:15:39 GMT

تنفس مصنوعی به دشمنان ندهیم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۶۴۹

تنفس مصنوعی به دشمنان ندهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهزاد بعد از ظهر چهارشنبه در سخنرانی خود در مسجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان اردبیل اظهار کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند تا با طرح صلح امام حسن (ع)، صلح ایران با آمریکا را موجه جلوه دهند در حالی که مقایسه این دو صلح کار نابخردان است و بزرگترین خیانت به پیشرفت کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) با ترک جنگ با معاویه سعی کرد تا خیانت‌های پشت پرده را به خوبی روشنگری کند و به اطرافیان بفهماند که چه خیانت‌ها و دسیسه‌هایی در پشت پرده حاکمان فاسق وجود دارد.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: امام حسن مجتبی (ع) به هیچ وجه زیر بیرق ظلم به راه و روش ائمه اطهار (ع) و همچنین احکام الهی نرفت و به شایستگی از جنگ و مقابله با حیله‌ها و نیرنگ‌های معاویه کنار کشید.

بهزاد افزود: امام حسن مجتبی (ع) می‌دانست که اگر در برابر معاویه کوتاه بیاید، قطعاً با حیله‌ها و نیرنگ‌های خبیثانه آنها مواجه خواهد شد و به همین دلیل سعی کرد تا با تدبیری شایسته از مقابله با حاکمان فاسق دوری گزیند و حقیقت اسلام و احکام آن را برای مردم تبیین کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مقایسه صلح امام حسن مجتبی (ع) با شرایط کنونی و کوتاه آمدن در برابر آمریکا نیرنگ عده‌ای است که می‌خواهند با سیاسی‌کاری کشور را به منجلاب نابودی بکشانند.

بهزاد اضافه کرد: دولتمردان با شعار مذاکره هشت سال بلایی بر سر کشور و مردم آوردند که در تاریخ برای همیشه به یادگار می‌ماند و تلاش‌های ادامه‌دار برای ایجاد صلح با آمریکا جز وقت تلف کردن چیز دیگری به همراه ندارد.

وی با انتقاد از سیاست دولت در کوتاه آمدن برابر نظام غرب بیان کرد: اگر شریح علیه امام حسین (ع) حکم قتل داد، امروز شریح قاضی بسیاری سعی می‌کنند تا سر مردم کلاه گذاشته و به نوعی حقیقت اسلام و حقانیت انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند و طرح دوستی با آمریکا و نظام منفور غرب را ایجاد کنند.

بهزاد ادامه داد: در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی نفس‌های آخر خود را می‌کشند، صلح با چنین حیله‌گران و مکارانی ظلم به آرمان انقلاب اسلامی، امام راحل و همچنین شهداست که در این هشت سال جز وقت تلف کردن از دولت فعلی چیز دیگری مشاهده نکردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن به اصالت و حقانیت نظام اسلامی ضربه بزنند اما نمی‌دانند که این ملت روحیه عاشورایی دارد و هیچ وقت اجازه تعدی و جسارت را نخواهند داد.

بهزاد با بیان اینکه دولت تنفس مصنوعی به دشمنان می‌دهد تا آنها بتوانند روح تازه‌ای بگیرند، تصریح کرد: آنهایی که با اقتصاد و معیشت مردم بازی می‌کنند، به خوبی می‌دانند که مذاکره با آمریکای جنایتکار هیچ نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت و جز وقت تلف کردن و ضربه زدن به آرمان ملت، هیچ نتیجه‌ای ندارد.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: ضرورت دارد دولتمردان بیش از این فریب آمریکا و همدستان غربی را نخورند و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن مصلحت ملت و نظام به افزایش توان داخلی بپردازند اما آنچه که مشاهده می‌شود خلاف دیدگاه و حرکت مقام معظم رهبری و مردم اقداماتی انجام می‌شود که جز گله‌مندی و ناراحتی نتیجه‌ای به همراه ندارد.

کد خبر 5200330

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری اردبیل مذاکرات وین نفوذ دشمن ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا کمک مومنانه انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی عکس استانها اردبیل امام حسن مجتبی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت ‌الاسلام «رضا کشیری» در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته مصلای مینودشت با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت اندیشمند مجاهد شهید مطهری و تبریک روز معلم به معلمین گرانقدر، اظهار  کرد: مقام معلمی مقامی است که در درجه اول خدا خودش معلم است و ثانیاً پیغمبران الهی به عنوان واسطه فیض از طرف خدا معلمین بشریت هستند، در میان معلمان انسان‌های پاک و با ایمان فراوان داریم؛ اما متأسفانه بعضی از معلمان کم‌لطفی می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که سبب خوشحالی دشمن است.
 
به گفته وی؛ حقوق معلمان از بیت‌ المال اسلامی است و نباید کاری کنند که این حقوق بر آنها حرام شود، معلم امانت‌دار است و فرزندان مردم دست او امانت هستند و باید آنها را خوب تربیت کند؛ زیرا آن‌ها آینده سازان مملکت هستند، شهید مطهری در زمان خودش به دلیل مشاهده نفوذ عقاید انحرافی احساس مسئولیت کرد و وارد دانشگاه شد و حرف‌ها و اعتقادات غلطی که به خورد جوانان ما می ‌دادند این روحانی مجاهد توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد‌.
 
امام جمعه مینودشت با گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند: «خلیج فارس خانه ملت ماست و جای حضور ملت بزرگ ایران است، بیخود بعضی از کشورهای چند وجبی حاشیه خلیج فارس آنجا ننشینند و کاغذ پاره ننویسند برای سه جزیره ایرانی، شما نوکر اسرائیل هستید.
 
وی افزود: در ایتالیا، فرانسه، آمریکا و انگلیس که مسلمان نیستند بیرون می‌آیند و به نفع مردم غزه راهپیمایی می‌کنند؛ اما سران خودفروخته کشورهای اسلامی به مسلمانان اجازه نفس کشیدن نمی‌ دهند و نه تنها همدردی نمی‌ کنند؛ بلکه از راه زمینی برای اسرائیل آذوقه و سوخت می فرستند، لعنت خدا بر آنها که بودنشان برای جهان اسلام و مسلمانان مضر است.
 
حجت الاسلام کشیری با اشاره به سالروز جنگ خندق گفت: یکی از دلاوران جوانی که از تاکتیک جنگی استفاده کرد امیرالمؤمنین (ع) سرباز فداکار اسلام بود، اسدالله‌الغالب علی بن ابی‌طالب (ع) اسلام را نجات داد و اگر او نبود دشمن بر ما چیره می‌شد.
 
وی ادامه داد: سفارش قرآن این است که در مقابل دشمن مانند سد بایستید و اگر عقب ‌نشینی کنید دشمن جسور می‌شود و بر جان،مال، ناموس و آب و خاک ما رحم نمی‌کند.
 
به گفته وی؛ نمونه ایستادگی در مقابل دشمن همان جواب دندان‌ شکنی بود که اخیراً اسرائیل از ما دریافت کرد، ملت ایران انتقام خود را از دشمن گرفت و آن را سرجای خود نشاند.
 
امام جمعه مینودشت ضمن تبریک روز شوراها به برادران شورای اسلامی و شهردار منتخب ابراز کرد: توقع بنده این است که حداقل در سال یک مرتبه شورای اسلامی و شهردار با امام جمعه ملاقات داشته باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
 
وی افزود: تریبون نماز جمعه نیز جهت ارائه گزارش برای آگاهی مردم در اختیار آن‌هاست، شورا می‌تواند کارهای فراوانی برای عمران، آبادانی، توسعه شهر و ساخت و سازی که به توصیه مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی معماری اسلامی باشد انجام دهد.
 
به گفته وی؛ با برنامه‌ریزی‌های مناسب از کارشناسان معماری و شهرسازی دعوت کنند و از تفکر آنها برای توسعه شهر بهره‌مند شوند. بنده از عقب‌ماندگی‌های مینودشت رنج می‌برم و از مسئولان، فرماندار، بخشداران، نماینده و کارشناسان متعدد می‌خواهیم که برای توسعه شهر تلاش کنند.
 
حجت‌ الاسلام کشیری با تبریک روز جهانی کار و کارگر و خسته نباشید به قشر زحمت‌کش کارگران گفت: چرخ مملکت توسط کارگران می‌چرخد، پاک‌ ترین و زیباترین شغل کارگری است؛ زیرا با عرق جبین و زحمت فراوان کار می‌کنند.
 
وی ادامه داد: از صاحبان مشاغل و عزیزانی که نیروی کارگر دارند خواهشمندیم حقوق کارگران را ضایع نکنند و بیمه آنها را پرداخت کنند.
 
به گفته وی؛ ارزش کارگر آنقدر بالاست که پیامبر اکرم(ص) بر دست «سعد انصاری» که بر اثر کارگری آبله زده بود بوسه زد و گفت: «آتش بر این دست فردای قیامت حرام است».
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت