Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزئیات تفاهم نامه معاونت‌های فرهنگی دانشجویی و بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک قرض الحسنه براساس یک مسئولیت اجتماعی تلاش کرد تا جریمه دیر کرد مشتریان را برای کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور ارائه دهد که مبلغی بالغ بر ۱۳۰ هزارمیلیارد ریال برای خرید اقلام پزشکی اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه‌های کپسول اکسیژن ساز تب سنج ضد عفونی و سایر اقلام پزشکی برای ۳۱ استان و تمام مراکز بهداشتی علوم پزشکی طرف قرارداد بانک تهیه شده است که بیشتر در حوزه‌های خانه بهداشت توزیع می‌شوند.

اکبری بیان کرد: این اقلام به استان‌های مورد نظر فرستاده شده است و در یکی دو روز آینده توسط از طریق مراکز استانی بانک مهر ایران به دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان تحویل داده می‌شود تا در قالب طرح شهید سلیمانی برای پیش گیری هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: همچنین ما ۲۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای ۲۲ هزار نفر از پرستاران و بهورزان در نظر گرفته ایم.

او در خصوص این که پرستاران و بهورزان تحت چه شرایطی می‌توانند این وام را دریافت کنند اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان با درنظر گرفتن شرایط و اوضاع اقتصادی هر یک از پرستاران و بهورزان، افرادی که شرایط لازم برای دریافت این وام را دارند به بانک قرض الحسنه مهر معرفی شده و در نهایت بانک با کارمزد‌های بین صفر تا چهار درصد را به این دسته از افراد ارائه می دهد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مراکز بهداشتی بانک قرض الحسنه مهر بهداشت و درمان مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی