Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:32:12 GMT

دومین شهردار زن گلستان در شهر نوکنده معارفه شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۷۰۳

دومین شهردار زن گلستان در شهر نوکنده معارفه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا با انتخاب اعضای شورای اسلامی نوکنده ، نرگس منوچهری به عنوان شهردار این شهر انتخاب و عصر امروز با حضور طیبه خلیلی مدیرکل امور شهری استانداری گلستان معارفه شد .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این مراسم گفت : حضور بانوان در مدیریت های اجرایی  فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی توانایی این قشر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبه خلیلی گفت: دولت تدبیر و امید از آغاز فعالیت تاکنون زمینه بهره‌مندی از زنان توانمند را فراهم کرده و از آنان در مناصب گوناگون استفاده کرده است.

 سال ۹۶ با انتخاب شورای شهر مراوه تپه، گلالک بیگی‌زاده به عنوان نخستین شهردار زن گلستان مشغول به کار شده بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از زنان و دختران همه اقوام ساکن گلستان خواست با رشد علمی و نمایش توانمندی و شایستگی خود از فرصت فراهم شده در دولت تدبیر و امید برای تصدی مدیریت‌ها استفاده کنند. 

خلیلی افزود: بانوان ۵۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند که اگر از توانمندی آنان بیشتر استفاده شود، شتاب حرکت جمهوری اسلامی به سوی توسعه و برخورداری و فاصله گرفتن از محرومیت ها بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها استان گلستان بندرگز گلستان نوکنده مراوه تپه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان بندرگز گلستان استان گلستان بندرگز گلستان نوکنده مراوه تپه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف