Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار «علی حسین رعیتی فرد» روز چهارشنبه در مراسم تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید که با حضور جمعی از مسئولان در یکی از شرکت های تولید فنر شهر صنعتی کاوه برگزار شد، گفت: با کمک های بسیج، حمایت های دولت و پای کار آمدن تولیدکنندگان بخش خصوصی اکنون بیش از ۷۰ درصد از نیازهای کشور به لوازم خانگی در داخل تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بخش تولید در ۲ سال اخیر با وجود فشار تحریم ها، خوش درخشید و این مهم به خصوص در بازار لوازم خانگی به خوبی مشهود است و ثابت شد که با روحیه بسیجی و کار جهادی می توان از سد مشکلات و تحریم ها عبور کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: دشمن با اهداف قبلی قصد اختلال در نظام اقتصادی و تولیدی ما را دارد و از این طریق می خواهد به معیشت مردم نیز لطمه بزند اما در برابر سدی محکم به نام تولیدکنندگان مصمم قرار گرفت.

وی بیان کرد: فرماندهان جنگ اقتصادی امروز تولیدکنندگان و صنعتگران و سربازان این عرصه کارگران تلاش‌گر هستند و بسیج در جبهه این جنگ تلاش می‌کند تا تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

رعیتی فرد گفت: امروز ۸۵۰ شهرک صنعتی با فعالیت افزون بر ۹۰ هزار واحد تولیدی در کشور علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات هم دارند و این دستاوردها با کمک نخبگان و شرکای اجتماعی که تسهیل گری در تولید را انجام دادند، میسر شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید کریمی، گفت: در این طرح به دنبال ایجاد انگیزه در تولید با بهره گیری از ظرفیت بسیج هستیم و با فعالیت هایی از قبیل تسهیل در تولید با احصا و شناسایی موانع پیش روی تولیدکنندگان،  تلاش می کنیم که موانع  تولید بدون واسطه توسط بسیج و دستگاههای اجرایی بررسی و برطرف شود که در این زمینه سال گذشته مشکلات  ۶۵۰ واحد تولیدی پیگیری و برطرف شد.

رعیتی فرد بیان کرد: امروز ۸۵۰ شهرک صنعتی با فعالیت افزون بر ۹۰ هزار واحد تولیدی در کشور علاوه بر تامین نیاز داخل نیاز ده ها کشور خارجی را نیز تامین می کنند و امروز به کمک نخبگان و شرکای اجتماعی، کار تسهیل گری در تولید انجام و به کمک بسیج از ایجاد خدشه در تولید جلوگیری شده است.

 افزود: طرح شهید کریمی به دنبال ایجاد انگیزه در تولید با بهره گیری از ظرفیت بسیج بوده و به دنبال تسهیل در تولید با احصای مشکلات و رصد موانع پیش روی تولیدکنندگان است. سعی می شود مشکلات تولید بدون واسطه توسط بسیج و دستگاههای اجرایی بررسی و برطرف شود که مشکلات  ۶۵۰ واحد تولیدی در سال گذشته توسط بسیج پیگیری و برطرف شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ارتقای مهارت کارگران و بهره وری و همراهی کارفرمایان و کارگران با تشکیل گروه های جهادی برای حل مشکلات را از دیگر برنامه های بسیج عنوان کرد.

 وی افزود: جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستند و با وجود توطئه افکنی دشمنان در صحنه هستند و اجازه نمی دهند تولید با چالش مواجه شود.

سردار رعیتی فرد با اشاره به فشار مضاعفی که تحریم و کرونا به تولید وارد کرد، گفت: جامعه کارگری با رعایت پروتکل ها اجازه ندادند که روند تولید با اختلال مواجه شود و در واقع آنها سربازان عرصه صنعت و تولید کشور هستند.

  امام جمعه ساوه نیز گفت: امروز کارگران در حکم مجاهدان عرصه تولید عمل می کنند و رونق تولیدات داخل و بی نیاز کردن کشور از واردات می تواند بهترین زمینه تحقق شعار «مرگ بر امریکا باشد».

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» اظهار داشت: استکبار جهانی تمام تلاش خود از جمله فشارهای اقتصادی و ایجاد اختلال در حوزه تولید را به کار می بندد که پرچم مقدس نظام اسلامی را پایین آورد اما هرگز به هدف خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به انتخابات خرداد امسال، گفت: راه اصلی رهایی ملت از مشکلات، حضور در انتخابات با مشارکت گسترده و فراگیر است.

برچسب‌ها ساوه لوازم خانگی جهش تولید سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه لوازم خانگی جهش تولید ساوه لوازم خانگی جهش تولید سازمان بسیج سازندگی اخبار کنکور لوازم خانگی واحد تولیدی رعیتی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است