Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:57:34 GMT

تعیین تکلیف و رفع خطر از فضاها و ملک های ناایمن

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۷۷۸

تعیین تکلیف و رفع خطر از فضاها و ملک های ناایمن

خبرگزاری آریا - با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهری منطقه21 جلسه کمیته ایمنی با هدف رفع موارد عدم انطباق در بوستان ها، فضای سبز، ساختمان های مسکونی، مراکز صنعتی، گودهای پرخطر و سایر نقاط منطقه برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، در جلسه کمیته ایمنی منطقه در سال جدید ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین و رصد موارد انجام گرفته تا کنون، بر موارد جدید احصاء شده و تنظیم و پیش بینی برنامه لازم جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین به صورت موردی و مشخص از طریق ابزارهای قانونی موجود، تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این جلسه موانع حقوقی موجود در حزوه مدیریت شهری درخصوص نحوه برخورد با ملک ها و فضاهای ناایمن، از سوی مدیران منطقه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی جهت ورود شورای شهر، مدیریت ارشد شهری تهران و مجلس شورای اسلامی و از تصویب گذراندن قوانینی جهت افزایش ضمانت اجرایی لازم در این خصوص، از سوی مدیران منطقه مطرح شد.
بر پایه این گزارش، طی این نشست از شهرداران نواحی خواسته شد تا بر اساس اولویت "اماکن کم خطر، میان خطر و پرخطر" را شناسایی و در اسرع وقت رفع موارد عدم انطباق و ایمن سازی صورت پذیرد.
واحدHSE منطقه21 نیز موظف شد تا با استمرار بازدیدهای خود از سطح بوستان ها، سرای محله ها، ساختمان های اداری_ستادی وابسته، وضعیت پیمانکاران، اسکان های کارگری و ساختمان موتوری سنگین یاری رسان در بخش عدم انطباق ها باشد.
در منطقه21 باتوجه به بافت خاص جغرافیایی آن، کاربری هایی از قبیل "مسکونی، صنعتی، انباری، تجمعی، حرفه ای_ اداری، آموزشی_ فرهنگی، درمانی_ مراقبتی، کسبی_ تجاری، مخاطره آمیز، مختلط و متفرقه" دیده می شود که هریک یه نوبه خود دارای ویژگی ها و حساسیت های خاصی جهت ایمن سازی می باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود