Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در نشست خبری که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، ضمن تبیین برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در سال جاری و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در حالی سال ۱۴۰۰ را پشت سر می گذاریم که وارد قرن جدیدی شده ایم و روندهای جدید نشان از قلمروهای نو و تغییر در حکمرانی ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه در این قرن نظام حاکمیت، حلقه های میانی و مردم در حال شکل گیری است، بیان کرد: در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب نیز به دنبال یک حکمرانی جدید است و در این حکمرانی باید حلقه های مردمی میانی خودجوش شکل بگیرند تا مسائل کشور حل بشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دیگر ویژگی این مدل حکمرانی گفت: این مدل حکمرانی نقش آفرینی بی بدیل فضای مجازی است و سازمان تبلیغات اسلامی نیز به امر فضای مجازی به صورت ویژه توجه دارد.

شعبان‌زاده با بیان اینکه با بهره بردن از اراده مردم می توانیم به فتوحات بسیاری دست یابیم و از مشکلات عبور کنیم، گفت: در راستای مردمی سازی تبلیغ برنامه هایی برای سال ۱۴۰۰ و ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی طراحی شده است.

وی با تاکیدبراینکه سازمان تبلیغات استان قم به دنبال تشکیل یک شبکه مردمی خودجوش در ۲۰ منطقه شهر قم است، عنوان کرد: این شبکه مردمی با محوریت مساجد، محافل و مراکز مردم پایه با هدف تواصی، دعوت به امید و دعوت به توان داخل ایجاد می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در این شبکه هر نفر با جذب ۱۰ نفر دیگر می تواند یک زنجیره حداقل ۲۰ هزار نفری با هدف دعوت مردم به مشارکت حداکثری در مسائل کلان اجتماعی که موجب امنیت مردم می شود بوجود بیاورد.

وی دیگر ماموریت های اداره کل تبلیغات اسلامی را گفتمان سازی از طریق این شبکه برای سایر مردم قم دانست و بیان کرد: در این راستا پویش های مختلفی از اول ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است که پویش مهرواره محله همدلی یکی از پویش هایی است که در این راستا برای الگوسازی در محلات شکل گرفته است.

شعبان زاده با تبیین پویش دوم گفت: این پویش به تشکیل یک زندگی بانشاط و متعالی کمک می کند که این پویش دعوت جهانی به قرآن نام دارد.

وی اضافه کرد: در این پویش هر فعال قرآنی و هر علاقمند به قرآن ۲۰ نفر از افراد محله یا خانواده خود را عضو یک گروه مجازی می نماید تا مطالب کوتاه و شیوا و گویا را در دسترس آنان قرار می دهد.

شعبان‌زاده در ادامه پویش بانوان قمی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این پویش هر نفر از دختران و بانوان قمی از منظر خود برجستگی ها، امیدبخشی ها و نقاط قوت جامعه را در فضای مجازی انتشار خواهند داد تا دیوار تبلیغات دشمن را در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهادی بسیج کننده و تسهیل کننده حکمرانی جدید در عرصه فرهنگی است، گفت: روایت پیشرفت از ناحیه بانوان قمی در حال رقم خوردن است وآنان در مورد مسائل مختلفی مانند سبک زندگی متعالی و پیشرفت های بانوان قمی روایت گری می نمایند تا نقش، سهم و جایگاهشان در تحولات اجتماعی به خوبی دیده شود.

وی افزود: یکی از برنامه های اداره کل تبلیغات استان قم با موضوع زیارت توأم با معرفت است؛ اگر زیارت با معرفت شد احیاء امر اهل بیت (ع) نیز اتفاق خواهد افتاد.

شعبان‌زاده ادامه داد: اگر به درستی از ظرفیت بی نظیری که در اختیار مردم قم هست یعنی وجود نازنین حضرت فاطمه معصومه (س) با معرفت استفاده شود به طور قطع بسیاری از مشکلات خانواده های قمی از بین می رود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در قم که در سال ۱۴۰۰ در صدر برنامه های سازمان تبلیغات این استان قرار گرفته است بر پایی شایسته مراسم مذهبی در منازل مردم قم است، گفت: پیش بینی ما این است که 10 هزار محفل مذهبی با محوریت زنان در قم وجود داردو سازمان تبلیغات در تلاش است به این محافل توجه جدی داشته باشدو آن ها حمایت کند.

شعبان‌زاده افزود: در ماه مبارک رمضان گروه های جهادی ما به کمک محرومین آمدند و روزانه هزار پرس غذا برای نیازمندان در حال تهیه و توزیع توسط طلاب و مدارس علمیه است.

وی در بخش پایانی سخنان خویش به برگزاری مراسم های شب قدر اشاره و خاطر نشان کرد: این مراسم ها در فضای باز و در مدت زمان دو ساعت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در این شب ها محدودیت های ترافیکی نیز برداشته می شود.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قم تبلیغات فضای مجازی ماه مبارک رمضان کل تبلیغات اسلامی استان قم اداره کل تبلیغات اسلامی ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات شعبان زاده بانوان قمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود