Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:45:27 GMT

35 هزار بسته معیشتی در اردبیل توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۲۰۸۴

35 هزار بسته معیشتی در اردبیل توزیع می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توزیع 35 هزار بسته معیشتی در استان اردبیل آغاز می‌شود.

الله شکر عبدی در مراسم آغاز فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه اردبیل اظهار کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و همچنین آسیب‌دیدگان کرونایی، گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های محلات نسبت به جمع‌آوری کمک‌های خیرین و تهیه اقلام مورد نیاز نیازمندان ورود گسترده‌ای را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شکل‌گیری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پایگاه‌های بسیج، سعی بر این است تا از نیمه ماه رمضان تا عید فطر توزیع 30 هزار بسته معیشتی و کمک مؤمنانه با همکاری سپاه و بسیج مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع کرونا و آسیب دیدن بسیاری از خانواده‌ها این توزیع اقلام مورد نیاز و مایحتاج ضروری مردم به صورت ویژه انجام شده تا خانواده‌ها از این بسته‌ها استفاده کنند.

عبدی افزود: در این ایام 120 هزار پرس غذای گرم نیز در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد و به یاد افطاری ساده امام علی (ع) 35 افطاری ساده نیز در این ایام مبارک توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم با این اقدام خداپسندانه خیرین و همچنین مجموعه سپاه و بسیج بتوانیم نسبت به احیای روحیه همنوع‌ دوستی در جامعه کمک کرده و با تحقق اهداف رزمایش کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان بشتابیم.

عبدی اضافه کرد: در این راستا ما به همراهی هیئت امنای مساجد، بزرگان و ریش‌ سفیدان محلات مختلف نیاز مبرم داریم تا نسبت به شناسایی بهتر خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام فوری انجام شده و زمینه توزیع بسته‌های غذایی و اقلام مورد نیاز فراهم آید.

در استان اردبیل و در ایام ماه مبارک رمضان با همت خیرین‌، سپاه و بسیج و مؤسسات مردم نهاد توزیع بسته‌های غذایی به صورت فراگیر آغاز شده و همچنان تا پایان ماه رمضان این فعالیت‌های خداپسندانه ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته معیشتی ماه رمضان استانی اجتماعی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند