Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ مقدار فروش پتروشیمی بوعلی در نخستین ماه سال جاری با ۶۴درصد افت نسبت به ماه گذشته به ۵۱هزار تن رسید. این رقم نسبت به فروردین ماه ۹۹، ۵۷درصد کاهش یافته است. به این ترتیب پتروشیمی بوعلی از فروش محصولات خود در فروردین ماه حدود ۶۵۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم اینکه این رقم نسبت به اسفند ماه سال گذشته حدود ۶۴درصد کاهش یافته اما نسبت به فروردین ماه ۹۹ رشدی ۸۷درصدی را ثبت کرده است. از میان محصولات پتروشیمی بوعلی، مقدار فروش برش سبک تولیدی این شرکت در فروردین ماه با رشدی ۴۸۰درصدی به ۳۱هزار .۷۰۰ تن رسید و ۶۲درصد از تولید پتروشیمی بوعلی را به خود اختصاص داد.

پتروشیمی بوعلی در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۴۸هزار تن محصولات پتروشیمی تولید کرد که این مقدار نسبت به اسفند ماه سال ۹۹، جهش ۲۲۰درصدی را تجربه کرده است. همچنین مقدار تولید این شرکت نسبت به فرودین ماه همان سال گذشته ۳۶درصد افزایش پیدا کرده است. 

نرخ فروش برش سبک با ۱۵درصد افزایش، بیشترین تغییر را بین نرخ‌های فروش محصولات پتروشیمی بوعلی را شاهد بود و به حدود ۱۱میلیون و۹۰۰هزار تومان به ازای هر تن رسید. همچنین نرخ فروش بنزن و گاز مایع به ترتیب هفت و چهار درصدی رشد کردند. از طرفی نرخ‌های فروش برش سنگین و ریفرمیت کاهش یافتند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین احتمال تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت تصمیمات مهم دولت برای تقویت بازار سرمایه / اعطای اقامت ۵ساله به سرمایه‌گذاران خارجی بورس ارزش سهام عدالت من (۷اردیبهشت ماه) سود سهام عدالت پس از برگزاری انتخابات تغییر می‌کند گزارش بورس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس پتروشیمی بوعلی فروردین ماه ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود

محمد اله‌بخش در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین سایت پرورش ماهی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آبزی پروری شهرستان مشگین شهر و رفع موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای کارشناسی بازدیدهای مستمری را با حضور مسئولان ذیربط از این مزرعه پرورش ماهی انجام می دهیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ییلاق قجل آسیا بخش مشگین شهر مورد احداث و بهره برداری قرار می گیرد.

اله‌بخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تمام تلاش خود را در راستای ایجاد جهش واقعی در امر تولید آبزیان به کار خواهیم بست و در این راستا صدور موافقت نامه اصولی برای پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۵۰۰ تن در شهرستان مشگین شهر نمونه بارزی از اقدامات عملی و متناسب با تحقق شعار سال است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با حمایت دولت و سرمایه گذاران شرایط و ظرفیت‌های لازم برای آبزی پروری در استان اردبیل و شهرستان‌های آن فراهم شده است.

اله‌بخش از تامین زیرساخت‌های لازم برای احداث مزارع پرورش ماهی در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های مناسبی از محل وجود منابع آبی متعدد در صنعت آبزی‌پروری استان وجود دارد که با حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، می‌توان میزان تولید و پرورش آبزیان را در استان ارتقا داد.

کد خبر 6088789

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر