Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:51:04 GMT

بازیگوشی دختر بچه مهابادی کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۲۶۷۱

بازیگوشی دختر بچه مهابادی کار دستش داد

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: دیروز یک دختر بچه ۶ ساله در پاساژ مهاباد مال این شهرستان روی پله برقی در حال جابجایی بود که دچار حادثه شد.

او با اشاره به گیر کردن دست این دختر بچه در پله برقی، افزود: ماموران امداد و نجات سازمان با استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدام به رهاسازی دست این کودک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تصریح کرد: در حالی که پله برقی از ایمن‌ترین روش‌های حمل و نقل در جهان است، گاهی اوقات اتفاقات ناگوار می‌تواند در نتیجه اقدامات غیر ایمنی رخ دهد، حدود ۹۰ درصد از کل حوادث پله برقی مربوط به افراد مسن یا کودکان خردسال و بیشتر ناشی از بی احتیاطی هنگام سوار و پیاده شدن است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به والدین توصیه کرد هنگام استفاده از پله برقی همیشه دست کودکان خود را بگیرید و به آنها اجازه نشستن یا بازی روی پله‌ها را ندهید.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مهاباد پله برقی امداد و نجات پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی