Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شکر خدایی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تامین امنیت شبکه، حفظ و پایداری شبکه برق و بررسی راهکار‌های مبازره با مجرمان و استفاده کنندگان از برق بصورت غیرمجاز، جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه و همچنین ضرورت اطلاع رسانی در زمینه استفاده غیرمجاز از رمز ارز‌ها و چگونگی برخورد قانون با دارندگان غیرمجاز، نشست هم اندیشی تعاملی  معاونت اجتماعی فرماندهی خوزستان، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه در این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این جلسه بر ضرورت همکاری دو سویه تاکید کرد و افزود: امروز ما افتخار این را داریم که به عنوان خادم مردم هستیم و مسئولیت رفاه و آسایش مردم در دستان پرتلاش کارگران و تکنسین‌های صنعت برق قرار دارد.

شکرخدایی اظهار کرد:  برق در کلانشهر اهواز و خوزستان حکم اکسیژن را برای شهروندان دارد پس تامین برق مستمر و پایدار در این شرایط سخت آب و هوایی کاری بسیار سخت است ضمن اینکه پارسال به دلیل کاهش باران ورودی آب‌های پشت سد‌ها در حدو ۴۰ درصد کاهش داشته که قطعا امسال تابستان با کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی مواجه خواهیم بود.

سخنگوی  شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه بیان داشت: با توجه به کاهش تولید برق در صورتی که مردم الگوی مصرف را رعایت نکنند، بروز خاموشی و آسیب به تجهیزات در اثر همزمانی گرما و مصرف زیاد دور از انتظار نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از عواملی را که امروزه با آن مواجه هستیم گسترش رمز ارز‌ها بعنوان یک وسیله پر مصرف و غیرمجاز در سطح جامعه است که باعث بروز افت ولتاژ برق و در نتیجه آسیب به تجهیزات خواهند شد که لازم است معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط آن‌ها و همچنین آموزش همگانی نسبت به استفاده غیرمجاز از ماینر‌ها و شناسایی عوامل با این شرکت همکاری لازم را داشته باشد.

او اذعان داشت: دستگاه‌های رمز ارز امروز در میان مردم بعنوان یک وسیله درآمد زا در سطح جامعه معرفی شده است حال آنکه کسانی که از این وسیله بصورت غیرمجاز و با برق یارانه‌ای که دولت جهت رفاه حال شهروندان در مناطق گرم محاسبه می‌نماید، اگر بخواهیم براساس قیمت تمام شده برق با معیار جهانی دلار که معیار رمز ارز‌ها است محاسبه نماییم، قیمت تمام شده تولید میانگین یک کیلووات ساعت برق حاصل از نیروگا‌های برق آبی، بخاری، سیکل ترکیبی و گازی بالغ بر ۱۵۰۰۰ ریال خواهد شد حال آنکه سودجویان در استخراج رمز ارز‌های غیرمجاز در آمد کلان خود را در استفاده از برق با قیمت زیر ۲۵۰ ریال از جیب مردم برداشت می‌نمایند که جا دارد در خصوص شناسایی و کشف اینگونه مراکز نیروی انتظامی هم در زمینه اطلاع رسانی عمومی و هم کشف و ضبط آن‌ها همکاری لازم را با مجموعه صنعت برق داشته باشد.

سرگرد وهاب چراغی معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در این جلسه گفت: امروزه با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت تامین رفاه و آسایش عمومی می‌طلبد دستگاه‌های خدمات رسان و انتظامی ارتباط بیشتری با هم داشته و امید واریم بتوانیم در جهت خدمت به شهروندان از تمام ظرفیت خود در جهت خدمت رسانی و تامین رفاه و آسایش شهروندان استفاده نمائیم.

او  در ادامه افزود: نیروی انتظامی در بخش معاونت اجتماعی آمادگی دارد در زمینه آگاه سازی عمومی هماکاری لازم را با مجموعه برق اهواز داشته باشد.

در ادامه این جلسه فرشید موزری مدیر دفترحراست و امور محرمانه در خصوص اهمیت پایداری شبکه اظهار داشت: تامین امنیت شبکه برق یکی از مهمترین ضروریات رفاهی مردم بوده که لازم است مجموعه نیروی انتظامی در جهت استمرار خدمات رسانی برق که امروزه بعنوان زیرساختی‌ترین خدمت در جامعه بشری است، امنیت شبکه را در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق نشست هم اندیشی نیروی انتظامی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی رمز ارز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال