Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد نظری، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: از ابتدای لیگ تیمی قدرتمند و با ظرفیت داشتیم و خدا را شکر اکنون بار دیگر با حضور فکری، بازیکنان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودشان را بروز داده اند. با برنامه‌های فکری تیم به خوبی مدیریت می‌شود و به اهدافی که مدنظر باشگاه است، می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما در میانه‌های لیگ افت کرده بود، اما ان شا الله با حضور فکری مشکلات برطرف خواهد شد.

نظری درباره شانس موفقیت فکری در نفت مسجد سلیمان گفت: فکری در مسجد سلیمان سرمایه معنوی دارد و استقبال خوبی از او شد. هواداران و مجموعه باشگاه خاطرات خوبی از فکری در لیگ یک دارند و انتظاراتی که آن‌ها از فکری داشتند، در ۲ بازی قبلی محقق شده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. امیدوارم با کمک فکری در لیگ برتر بمانیم و جایگاه تک رقمی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

سلیمانی: تا باشگاه‌ها خصوصی نشوند، مشکلات پا بر جا هستند/ نفت مسجد سلیمان پایین‌ترین قرارداد‌ها را در لیگ برتر فوتبال دارد

او افزود: بازیکنان ما جوان و جویای نام هستند. حدود ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم و جزو باشگاه‌هایی هستیم که بیشترین پرداختی را داشته اند. برنامه ما این است که در بحث مالی طوری پیش برویم که بازیکنان  راضی باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند