Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:27:58 GMT

دوره همسان سازی مدرسان مربیگری زورخانه ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۲۹۰۷

دوره همسان سازی مدرسان مربیگری زورخانه ای برگزار شد

با حضور 31 نفر از مدرسین مربیگری زورخانه ای دوره همسان سازی مدرسان مربیگری زورخانه ای برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، برابر تقویم آموزشی سال 1400 و به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از استان های کشور به ویژه تهران، "دوره  همسان سازی مدرسان مربیگری ورزش زورخانه ای" به صورت مجازی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره آموزشی و رویداد ملی از ورزش زورخانه ای، روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 14 الی 18 با حضور 31 نفر از مدرسان مربیگری زورخانه ای استان های البرز، اصفهان، فارس، خراسان شمالی، زنجان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کردستان برگزار شد. نحوه کنترل و بازآموزی مربیان، همسان سازی مدرسان، بررسی آیین نامه مسابقات زورخانه ای، مهارت های فردی و میانداری انفرادی از اصلی ترین مباحثی بود که در این نشست توسط سیدحسن سبزواری سرمدرس و ناظر دوره و سیدحمیدرضا ترابی کرمان از  مدرسین این دوره  برای اعضای شرکت کننده در این کارگاه آموزشی جزییات آن مرور گردید. در پایان این دوره آموزشی توسط مدرسین به پرسش ها و اشکالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد. مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون و مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون در این دوره مجازی حضور یافته و از نزدیک در جریان برگزاری این دوره آموزشی قرار گرفتند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مربیگری زورخانه ای مدرسان مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد