Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: از ۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر در استان مازندران، صلاحیت ۱۳۷۲ نفر تایید شد.

او با اینکه این داوطلبان در ۶۲ حوزه انتخابیه شورای شهر در استان ثبت نام کرده بودند افزود: صلاحیت این داوطلبان پس از بررسی در هیات‌های اجرایی و نظارت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی سعادتی رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا در مازندران هم گفت: استعلامات کاندیدا‌ها از مراجع پنجگانه و با مستندات ارائه شد تا حقی از هیچ داوطلب ضایع نشود.

او افزود: فرمانداری‌ها تا فردا نتایج را به داوطلبان اعلام می‌کنند و داوطلبانی که رد صلاحیت شدند تا چهار روز فرصت اعتراض دارند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات 1400 شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس