Web Analytics Made Easy - Statcounter

نه منچستریونایتد و نه آاس رم در شرایط ایده آل پا به این بازی نمی گذارند. نماینده انگلیس در روز شنبه نتوانست خط دفاعی لیدز یونایتد را مغلوب کند و در همان حال، جالوروسی با نتیجه ۳-۲ مقابل کالیاری شکست خورد. با این وجود هر دو سرمربی برای ثابت کردن توانایی های خود به هواداران، به قهرمانی در این رقابت ها نیاز مبرم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر به سابقه رویارویی های این دو تیم نگاه کنیم، کفه ترازو به سوی منچستریونایتد سنگینی می کند ولی نباید فراموش کرد که آخرین تقابل رسمی این دو باشگاه به سال ۲۰۰۸ بر می گردد و در این مدت هر دوی آن ها فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته اند. بازی فردا شب قطعا پتانسیل بالایی برای بر هم زدن معادلات از پیش مسلم دانسته خواهد داشت. این جام برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که می تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به یکی و پایان دادن به انتظار ۴ ساله برای قهرمانی را به دیگری هدیه دهد. 

لوک شاو، هری مگوایر و اسکات مک تومینای با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای خود آماده بازگشت به ترکیب منچستریونایتد هستند تا سولسشر دغدغه چندانی برای ترکیب اصلی خود نداشته باشد. انتظار می رود پل پوگبا و ادینسون کاوانی پس از مقداری استراحت کردن در بازی با لیدز یونایتد، در این بازی به ترکیب اصلی شیاطین سرخ برگردند. با وجود فرم خوب میسون گرینوود، اگر قرار باشد از پل پوگبا در وینگ چپ استفاده شود، او محتمل ترین گزینه برای تبعید به نیمکت محسوب خواهد شد. و در آخر احتمالا همچون بازی های قبلی در لیگ اروپا، داوید دخیا روی خط دروازه منچستریونایتد می ایستد. 

بازگشت امثال هنریک مخیتاریان و کریس اسمالینگ در هفته های اخیر، از بار مصدومیت های جالوروسی کاسته است. ایبانز پس از دور ماندن از ترکیب رم در بازی با کالیاری به دلیل محرومیت، آماده است تا در این بازی به کمک فونسکا بیاید. در غیاب جانلوکا مانچینی محروم، باید منتظر حضور برایان کریستانته در ترکیب اصلی رم به جای او باشیم. جدای از این ها، رم از حضور ادین ژکویی بهره مند است که مقابل هیچ تیم انگلیسی ای بیش از منچستریونایتد (۶) گلزنی نکرده است.  اطلاعات بازی منچستریونایتد و آاس رم روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: نیمه نهایی لیگ اروپا داور: کارلوس دل سرو (اسپانیا) ورزشگاه: اولدترافورد

ترکیب احتمالی تیم های منچستریونایتد و آاس رم 

غایبان دو تیم منچستریونایتد و آاس رم

نتایج رویارویی های قبلی منچستریونایتد و آاس رم

نکات آماری بازی منچستریونایتد و آاس رم آاس رم در ۴ بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است آاس رم به جز یک مورد، در تمامی بازی های فصل جاری خود در لیگ اروپا گلزنی کرده است منچستریونایتد در ۶ بازی اخیرش باختی متحمل نشده است منچستریونایتد در هر کدام از ۵ بازی خانگی اخیرش موفق به باز کردن دروازه حریف شده است منچستریونایتد در ۵ مورد از ۶ بازی اخیرش در لیگ اروپا گلی دریافت نکرده است پیش بینی هو اسکورد از بازی منچستریونایتد و آاس رم

منچستریونایتد ۲-۱ آاس رم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد و آاس رم بازی منچستریونایتد لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901817

دیگر خبرها

  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند