Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی نسبتا تشریفاتی به مصاف الریان قطر می رود.

پرسپولیس ایران و الریان قطر در ششمین و آخرین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان آسیا 2021 - دور ششم مرحله گروهی
بازی: پرسپولیس ایران - الریان قطر
تاریخ: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 / 29 آوریل 2021
زمان: ساعت 19 به وقت ایران
مکان: هند - گوا - ورزشگاه فاتوردا (جواهر لعل نهرو)

پیش بازی

پرسپولیس ایران و الریان قطر در ششمین بازی مرحله گروهی در گروه E به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شدند الوحده امارات را با نتیجه 1 بر 0 شکست بدهند. در بازی دوم پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 از سد الریان قطر گذشت. سرخ ها در بازی سوم و چهارم به ترتیب 2 بر 1 و 4 بر 0 گوای هند را شکست داد و در بازی پنجم برابر الوحده امارات 1 بر 0 شکست خوردند.

پرسپولیس با 12 امتیاز به عنوان اولین تیم مرحله گروهی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده بود اما برای اینکه صدرنشین بشود، باید یک امتیاز از الریان بگیرید. در صورتی که پرسپولیس ببازد و الوحده، گوا را شکست دهد، سرخ ها در گروه خود دوم می شوند.

الریان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا،  برابر گوای هند با نتیجه بدون گل متوقف شد. در دومین بازی با نتیجه 3 بر 1 مغلوب پرسپولیس شدند و در بازی سوم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب الوحده امارات شدند. الریانی ها در بازی چهارم نیز با نتیجه 1 بر 0 مغلوب الوحده شدند و عدم صعودشان روی کاغذ مسجل شد. الریانی ها در بازی پنجم برابر گوای هند بدون گل متوقف شدند.

الریان با 2 امتیاز از 5 بازی در قعر جدول قرار دارد و این بازی کاملا برای آن ها تشریفاتی است مگر اینکه بخواهند یک رتبه صعود کنند و با سومی جام را به پایان برسانند.

تقابل های گذشته دو تیم

جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021

در دیگر بازی این گروه، گوای هند و الوحده امارات از ساعت 21:30 به مصاف هم می روند.

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! شرایط صعود تیم های ایرانی؛ پرسپولیس قطعی، استقلال امیدوارتر از تراکتور استوری که سوژه شد؛ مقایسه صحبت های محمدحسین کنعانی زادگان با شجاع خلیل زاده برنامه های الگری برای بازگشت به یوونتوس؛ اعتماد به دیبالا و خروج رونالدو دیگو لوگانو: اگر مسی اهل اروگوئه بود، دو بار قهرمان جام جهانی شده بودیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

باشگاه پرسپولیس بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویه‌را برای ادامه هدایت این تیم را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!