Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:23:24 GMT

رنگ آمیزی مخزن آب به قیمت جان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۳۲۴۰

مرد میانسال که برای رنگ کردن مخزن آب یک باغ وارد آن شده بود هنگام کار بر اثر تجمع گاز و انفجار جان باخت.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز این حادثه ساعت 18:24 روز دوشنبه در باغی واقع در خالد آباد شیراز رخ داد. وقتی موضوع به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های 21، 12 و 9 به همراه بالابر 16 متری به محل حادثه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد در محوطه باغ یک مخزن بزرگ آب وجود داشته که مردی 50 ساله برای رنگ آمیزی بدنه داخلی آن وارد مخزن که در ارتفاع بالایی قرار داشته شده است.اما به‌دلیل بی‌توجهی به نکات ایمنی و استفاده از دستگاه فن برقی برای تهویه هوا به علت تجمع گاز داخل این مخزن و ایجاد جرقه از سوی دستگاه هواکش ناگهان انفجار مهیبی رخ داده و مرد میانسال، داخل منبع گرفتار شده بود.

آتش‌نشانان تیم کوهستان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و ایمن‌سازی محل، به وسیله بالابر به مخزن نزدیک شده و فرد را که دچار جراحات زیادی شده بود از تانکر خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند اما با معاینه تیم اورژانس حاضر در محل مرگ مرد 50 ساله در اثر شدت جراحات وارده تأیید شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف دعای روز پانزدهم رمضان فریدون عباسی رنگ مخزن جان ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف دعای روز پانزدهم رمضان فریدون عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جنتی مقدم در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: وام ازدواج برای کسانی که تاریخ ازدواج آنان بعد از اول فروردین ۱۳۹۹ باشد، ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله است و اگر زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال باشد، این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان است.

وی درباره وام فرزندآوری اظهار داشت: برای فرزندانی که بعد از اول فروردین ۱۴۰۰ متولد شده باشد، برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت سه ساله، فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان بازپرداخت چهار ساله، فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان پنج ساله، فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان ۶ ساله و فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون تومان هفت ساله تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: در پرداخت تسهیلات فرزندآوری هیچ مشکلی وجود ندارد و هنگامی که به بانک معرفی می‌شوند ظرف دو هفته پرداخت انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان