Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: وزیران محترم نیرو و جهاد کشاورزی قول شروع فاز ۲ طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری را داده‌اند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی استانداران با معاون اول رئیس جمهور اظهارکرد: امسال ۱۲۴۵ میلیارد تومان اعتبارات روستایی و مناطق محروم خواهیم داشت که توزیع شهرستانی آن هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبارات راه روستایی و ۱۷۰ میلیارد تومان هم در بخش آب روستایی منظور شده که جمعاً حدود ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: از بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و گروه‌های وابسته به سپاه و بسیج هم خواسته‌ایم به مناطق محروم و روستایی و بودجه‌های استانی کمک کنند تا کلیه پروژه‌های خرد که ۳۰۰ پروژه در بخش های آب، راه، بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی و سایر نیازهای روستایی در سراسر استان است اجرایی شود.

وی بیان کرد: با انجام این طرح ها یک تحول خوبی خواهیم داشت و این اعتبارات علاوه بر اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و حق آلایندگی است.

استاندار خوزستان توضیح داد: علاوه بر این اقدامات دیگری برای آب شرب، روان آب ها و پیشگیری از سیل داریم. همچنین برای پروژه‌های اشتغال‌زایی برای روستاها امسال با نظارت دقیق تر امیدواریم حداکثر استفاده را از این امکانات داشته باشیم.

وی گفت: برای زیرساخت ها علاوه بر اعتبارات استانی اعتبارات ملی را در بسیاری از جاده ها و پروژه ها داریم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری حدود ۲۷۰ هزار هکتار آن اجرا شده که نواقصی دارد و دنبال مرتفع کردن آن هستیم.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: وزیران محترم نیرو و جهاد کشاورزی قول شروع فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری را داده‌اند.

استاندار خوزستان گفت: همچنین با وزیر محترم نفت رایزنی کردیم و پیگیر هستیم اعتبارات خوبی برای مشکلات زیرساختی استان اختصاص یابد و در صورت تخصیص این اعتبارات، ظرف دو سه سال بخش بزرگی از مشکلات فاضلاب، آب شرب و روان آب‌ها حل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خوزستان استاندار خوزستان ۵۵۰ هزار هکتاری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان