Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد زابلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هم‌اینک هشت هزار و ۸۰ زن ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند که در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بانوان سیستان و بلوچستانی دارای ظرفیت‌های ورزشی بالقوه‌ای هستند که در صورت توجه به این قشر می‌توان به موفقیت‌های بیشتری در  ورزش زنان دست پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.

وی اجرای ۱۳۸ برنامه فرهنگی به صورت مجازی و حضوری، برگزاری ۳۲ دوره رقابت‌های ورزشی، دعوت ۹ ورزشکار به اردوی تیم ملی، انتخاب ۶ نفر به عنوان برگزیده تیم ملی، حضر ۱۲ تیم در لیگ‌های کشوری، کسب ۲۳ مقام کشوری، شرکت در ۳۹ دوره رقابت‌های ملی و جهانی، برگزاری ۱۳۰ کلاس آموزشی به همراه ۹۳۴ برنامه همگانی را از مهمترین عملکرد حوزه بانوان استان در سال ۹۹ عنوان کرد.

کرد گفت: همچنین با توجه به تنوع فرهنگی تاکنون ۱۳۰ بازی بومی و محلی در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که سال گذشته ۳۱۳ برنامه ویژه بانوان در استان اجرایی شد.

وی اجرای طرح سنجش ساختار قامتی ویژه زنان روستایی در ۲۰ روستا و مشارکت ۴۹۰ نفر، برپایی جشنواره دا با مشارکت حدود ۳۰۰ نفر و طرح طبیعت گردی با مشارکت ۲ هزار و ۳۸۵ نفر را از دیگر اقدامات در حوزه بانوان در این استان ذکر کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان بانوان سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان بانوان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل