Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنطینه یک هفته‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می‌یابد و این تیم یک روز بعد به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود. به گزارش ایسنا، حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا همزمان شده با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی ها طی چند روز اخیر، نگرانی‌هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بنا بر دستور وزارت ورزش و جوانان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور وزارت بهداشت به دلیل مساله کنترل ویروس کرونای هندی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

بنابر اعلام، فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان سرای کمپ تیم‌های ملی موافقت کرده است.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قرنطینه یک هفته ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد: تیم فوتبال پرسپولیس ۱۰ اردیبهشت به ایران بازمی‌گردد و بر اساس دستور وزارت ورزش و جوانان یک هفته در قرنطینه خواهد بود و ۱۶ اردیبهشت به عنوان پایان زمان قرنطینه است.

وی ادامه داد: بنابراین طبق اعلام برنامه سازمان لیگ، ۱۷ اردیبهشت دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به این ترتیب هیچ گونه تغییری در زمان بندی مسابقات لیگ برتر به دلیل بازگشت پرسپولیسی ها از هند و قرنطینه یک هفته ای آن ها، ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال سپاهان قرنطینه پرسپولیس ليگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

فرارو- رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!