Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:04:09 GMT

حمله پهپادی به پایگاه تحت اِشغال آمریکا در عراق

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۲۶۸

حمله پهپادی به پایگاه تحت اِشغال آمریکا در عراق

خبرگزاری مهر: منابع آگاه عراقی خبر دادند که پایگاه «بلد» در عراق که تحت اشغال نیروهای نظامی آمریکا قرار دارد، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

صابرین نیوز شامگاه چهارشنبه به وقت محلی ابتدا از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه بلد خبر داد و بعد از دقایقی درباره این حمله نوشت: «یک گروه مقاومت عراقی که از خود نامی نبرد، مسئولیت حمله به پایگاه هوایی بلد را به عهده گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این گروه مقاومت آمده است: «به نام پروردگار مجاهدان، شاخه نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه نیروی هوایی بلد اندکی پیش توسط پهپاد هدف قرار گرفت که در این حمله پهپاد هدف خود را با دقت مورد اصابت قرار داد».

گفتنی است، پایگاه هوایی بلد در استان صلاح‌الدین عراق و ۶۴ کیلومتری شمال بغداد، بزرگترین پایگاه نظامی این کشور بوده که تحت اشغال آمریکا و محل نگهداری جنگنده‌های نظامی است.

هنوز از میزات تلفات جانی یا خسارت مالی احتمالی اطلاعاتی در دست نیست.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: عراق حمله پهپادی پایگاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این حمله هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

 

دیگر خبرها

  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا