Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهر دیروز گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ۱۵ سری جهیزیه و ۵۰۰ بسته معیشتی به نوعروسان در مناطق کم برخوردار خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی اهدا شد.

او افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و بخاری است که به نوعروسان کم‌برخوردار در خرمشهر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه خرمشهر ارزش هر سری جهیزیه اهدا شده را ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: پارسال ۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار خرمشهر اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: همچنین به همین مناسبت  دیروز سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در خرمشهر توزیع شد.

سرهنگ لویمی مرحله بعد توزیع بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار خرمشهر را عید فطر بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار بسته معیشتی در مناطق محروم خرمشهر و نیز افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر هستند.

بیش از ۶هزار خانوار نیز زیرپوشش بهزیستی شهرستان خرمشهر هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه بسته معیشتی کم برخوردار خرمشهر بسته معیشتی سری جهیزیه اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.
مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.
وی افزود: این عمل برای نخستین بار در شهرستان خرمشهر انجام شد و پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.
مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانست با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس